Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru construirea sediului Serviciului de Protectie si Paza


Anunt de participare numarul 66339/15.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.0149F
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE TUDOR, Tel.0214081046, In atentia: Antonache Marian, Email: [email protected], Fax: 0214081105, Adresa internet (URL): www.spp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru construirea sediului Serviciului de Protectie si Paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, B-dul Geniului nr.42
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru construirea sediului Serviciului de Protectie si Paza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari pentru construirea sediului Serviciului de Protectie si Paza
Valoarea estimata fara TVA: 184, 712, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona lucrari in conditiile art.122 literele i)si j)din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare =1.500.000 lei cu scrisoare de garantie bancara; garantia de buna executie=5% din valoarea contractului fara TVA cu scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite alocate de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul va fi clasificat secret, cf.Legii182/2002 privind prot.inf.clasificate si a H.G.nr.585/2002 pentru aprobarea Standardelor nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania.Este necesara autorizatia de securitate industriala emisa de ORNISS.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de securitate industriala, Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile a impozitelor si taxelor;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de ORC;Certificat de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de faceri anuala in ultimii 3 ani;Bilanturile contabile pentru anii 2005, 2006, 2007; Balanta de verificare la data de 31.12.2007;Declaratie privind solvabilitatea patrimoniala;Declaratie privind lichiditatea generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 120.000.000 lei; Solvabilitatea patrimoniala minim 30%; Lichiditatea generala minim 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Recomandari, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de lista personalului de conducere si celui cheie, declaratie privind plata CAS sau CASS sau contr.pentru somaj depuse pentru luna octombrie2008;Declaratii privind utilajele, instalatiile, echipamentele;Obligatii contractuale in desfasurare;Declaratie privind subcontractantii;Certificat ISO 9001;Certificat ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Numarul de angajati rezultat din declaratiile privind plata CAS sau CASS sau contr.pt.somaj trebuie sa fie de minim 400;Se va prezenta minim o recomandare;Executarea in ultimii 5 ani a cel mult 3 contracte de lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 50.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
NS1976
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S180-239546 din 17.09.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3570 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita inainte de ridicare, la casieria U.M.0149F, in pe baza solicitarii scrise, in care se va mentiona suma si scopul platii, si copiei de pe CI(BI)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.04.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2008 12:30
Locul: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5 Bucuresti, Palatul Parlamentului, corp B3I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul autoritatii contractante cu conditia prezentarii autorizatiei de securitate industriala eliberata de ORNISS.Transportul documentatiei se va face insotit de curier SPP cf.HG nr.1349/2002
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.16.74, Email: [email protected], Fax: 021 319.51.76, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termenele prevazute de art.272 si 280 alin 5 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Serviciului de Protectie si Paza
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050711, Romania, Tel.021 408.10.18, Email: [email protected], Fax: 021 408.11.86, Adresa internet (URL): www.spp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2008 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer