Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru ?Dezvoltare Parc Industrial Tetarom I ? Edificare Cladiri, Extindere si Modernizare Infrastructura?, Cod SMIS 42801, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a or


Anunt de participare numarul 146277/05.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Tel. +40 372640060, In atentia: Cretu Alexandru, Matei Petru, Email: [email protected], Fax: +40 372640070, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru ?Dezvoltare Parc Industrial Tetarom I ? Edificare Cladiri, Extindere si Modernizare Infrastructura?, Cod SMIS 42801, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru ?Dezvoltare Parc Industrial Tetarom I ? Edificare Cladiri, Extindere si Modernizare Infrastructura?Valoarea estimata a lucrarii este de 53.857.388, 45 lei fara TVA, conform devizului general :
Capitolul 1 : Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului ? TOTAL :19.543.386 lei fara TVA, din care :
1.2 Amenajarea terenului
- obiect 1 ? Deviere LEA 110 KV :2.960.690 lei
- obiect 2 ? Deviere conducta de apa :42.599 lei
- obiect 3 ? Amenajare teren :3.224.335 lei
- obiect 17 ? Amenajare platforme :13.263.750 lei
1.3 Amenajari pentru protectia mediului
- obiect 16 ? Refacere spatii verzi :52.012 lei
Capitolul 2 : Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului ? TOTAL :2.451.821 lei fara TVA, din care :
2 Cheltuieli cu utilitatile
- obiect 4 ? Alimentare cu energie electrica :1.839.403 lei
- obiect 5 ? Alimentare cu apa :59.995 lei
- obiect 6 ? Retele de canalizare :164.748 lei
- obiect 7 ? Extindere conducta distributie si bransamente gaze naturale presiune redusa :130.523 lei
- obiect 8 ? Retele electrice exterioare :238.485 lei
obiect 10 ? Instalatii de utilizare gaze naturale :18.667 lei
Capitolul 4 : Cheltuieli pentru investitia de baza ? TOTAL :26.960.858 lei fara TVA, din care :
4.1 Constructii si instalatii ? Total :23.823.713 lei fara TVA, din care :
- obiect 9 ? Extindere drumuri si parcari :3.706.111 lei
- obiect 11 ? Instalatii electrice de iluminat public :208.972 lei
- obiect 12 ? Hala depozitare :4.838.626 lei
- obiect 13 ? Sediu birouri :8.704.216 lei
- obiect 14 ? Sediu administrativ :3.140.399 lei
- obiect 15 ? Hala depozitare 2 :3.225.389 lei
4.2 Montaj utilaje tehnologice? Total :188.217 lei fara TVA, din care :
- obiect 12 ? Hala depozitare :42.000 lei
- obiect 13 ? Sediu birouri :52.000 lei
- obiect 14 ? Sediu administrativ :66.217 lei
- obiect 15 ? Hala depozitare 2 :28.000 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj ? Total :2.948.928 lei fara TVA, din care: - obiect 12 ? Hala depozitare :771.936 lei
- obiect 13 ? Sediu birouri :1.053.160 lei
- obiect 14 ? Sediu administrativ :638.084 lei
- obiect 15 ? Hala depozitare 2 :485.748 lei
Capitolul 5 : Alte cheltuieli ? TOTAL :4.901.323, 45 lei fara TVA, din care :
5.1 Organizare de santier5.1.1 Lucrari de constructii : 191.750 lei
5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute aferente contractului de lucrari - 4.709.573, 45 lei fara TVA (9, 62% din valoarea lucrarilor)Nota: Cheltuielile diverse si neprevazutese vor calcula de fiecare ofertant, ca procent de 9, 62% din valoarea ofertata si se vor include in oferta finaciara finala. Ofertantii vor evidentia in Formularul F1 ? Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, cheltuielile aferente cap. Diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de executie vizeaza 17 obiecte :
? Obiect 1Deviere LEA 110kv
? Obiect 2Deviere conducta de apa
? Obiect 3Amenajare teren
? Obiect 4Alimentare cu energie electrica
? Obiect 5Alimentare cu apa? Obiect 6Retele de canalizare
? Obiect 7Extindere conducta distributie si bransamente gaze naturalepresiune redusa
? Obiect 8Retele electrice exterioare
? Obiect 9Extindere drumuri si parcari
? Obiect 10Instalatie de utilizare gaze naturale
? Obiect 11Instalatii electrice de iluminat public
? Obiect 12Hala depozitare
? Obiect 13Sediu birouri
? Obiect 14Sediu administrativ
? Obiect 15Hala depozitare 2
? Obiect 16Refacere spatii verzi
? Obiect 17Amenajare platforme
Valoarea estimata fara TVA: 53, 857, 388.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 900.000 lei.Valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, resp. 90 zile incepand cu data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 din H.G.925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari-se va utiliza Formularul nr. 3 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin.(2)?(4) din H.G.925/2006; virament bancar in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria mun.Cluj-Napoca), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM(Formular nr.4), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conform prevederilor articolului 278^1, alin. 1, lit. a din O.U.G.34/2006, in caz de contestatie si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 11.831, 48 lei.Pentru o evaluare si raportare unitara, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevederile art. 90 din H.G. nr. 925. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord. Modul de restituire a garantiei de buna executie : Conform art. 92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa prior.1?Sprij. dezv. dur. a oras.?poli urb. de crest.?, Dom. maj. de int.1.1?Plan. int. de dezv. urb.?, sub-dom.?Poli de crest?.Finantare: FEDR-41%;Bug. nat.?9%;UAT- jud.Cluj-50%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Calitatea de participant la procedura. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 10.
Cerinta nr. 2 : Eligibilitatea / Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 6 - Declaratie privind eligibilitatea.
Cerinta nr. 3 : Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 7 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Sustinatorii ofertantilor trebuie sa prezinte dovada neincadrarii in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 literele a), c1) si d) prin completarea in mod corespunzator a Formularului nr. 7.
Pentru persoane juridice romane se solicita :
? Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
? Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Pentru persoane juridice straine : Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local, indiferent de cuantumul acestora, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerinta nr. 4 : Evitarea conflictului de interese / Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 9 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele :
Horea Dorin-Uioreanu ? presedinte Consiliul Judetean Cluj, Oleleu Ioan ? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Vakar Istvan ? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Gaci Simona ? Secretar al judetului, Tatomir Simona - Cornelia ? Director General, Directia Generala Buget-Finante, Resurse Umane, Ra?iu Mariana - director executiv, Directia Dezvoltare si Investitii, Pop Dan Vasile ? Director executiv, Directia Juridica, Oltean Sanda - Arhitect Sef, Consiliul Judetean Cluj, Cretu Alexandru ? Simion ? sef serviciu, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Schiop Cristina ? sef serviciu, Serviciul Financiar Contabil, Matei Petru ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Inoan Mihai ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Tiuca Adina ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Rotaru Angela ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Juncan Marius ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Salanta Corina ? consilier juridic, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Ciortea Teofil ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Coman Diana- sef serviciu, Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Gogonea Rodica - consilier, Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Turism, Sandru Adina Olivia ? consilier, Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Turism, Muresanu Anda Mihaela ? sef serviciu, Serviciul Autorizari, Disciplina in Constructii, GIS, Iliescu Stefan Eduard ? sef serviciu, Serviciul Juridic - Contencios Administrativ, Negrea Aurelia -Serviciul Financiar Contabil, Trif Cornelia ? functionar administrativ, Serviciul Tehnic Administrativ, S.C. Tetarom S.A., Cadar Ionut ? inginer, Compartimente Tehnic, S.C. Tetarom S.A.
Consilieri judeteni : Lapusan Remus Gabriel, Manzat Marius Dorel, Cuibus Valentin Claudiu, Szeplekan Mihai, Cecan Eugen, Petran Ioan, Balaj Marius Gheorghe, Ivan Ilarie, Oprea Laurentiu, Canta Danut Dorel, Secara Dorel Viorel, Druta Eugen, Salatioan Vasile, Bogdan Emil Mircea, Bota Ioan, Coroian Alexandru, Tuluc Calin Marin, Morar Andreea Veronica, Racolta Steluta Carmen, Murea Porfirie Sebastian, Catarig Horatiu Liviu, Simplicean Horea Dan, Les Mariana Carmen, Todea Cosmin Alexandru, El-Hayes Arthur Roland, Ratiu Adina Maria, Rares Stelian Rusu, Nemeti Andrei, Okos-Rigo; Denes, Lorinczi Zoltan Laszlo;, Ferencz Stefan, Pop Valentin, Husar Axente, Ianchis-Ghete Iulia-Ligiana.
Cerinta nr. 5 : Certificare participare la procedura cu oferta independenta. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte : Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 8 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederilor Ordinului ANRMAP314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Cerinta nr. 1 : Inregistrare
Pentru persoanele juridice romane- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine
- prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicNOTA : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele atestate, conform Ordinului 23/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice, emitent Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei :
- Atestat de tip Be pentru executare de instalatii electrice exterioare / interioare pentru incinte / constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4kV
- Atestat de tip C2A pentru executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV ? 20 kV
- Atestat de tip C2B pentru executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV รท 110 kV- Atestat de tip E2 pentru executare de statii electrice si de lucrari la partea electrica a centralelor2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul tip de autorizare ANRE, conform Legii nr. 160/2012 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 33/2007 privind modificarea si completarea Legii energiei electrice nr. 13/2007 si Legii gazelor nr. 351/2004, emitent Parlamentul Romaniei :
EDI - executie, verificare si revizie instalatii de utilizare a gazelor naturale, cu presiuni mai mici sau egale cu 6 bar;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Cifra medie globala de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 90.000.000 lei. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro), pentru fiecare an in parte.
Cerinta nr. 2 : Capacitatea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, caz in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta: Formular nr. 11 - Informatii generaleSe va prezenta : Formular nr. 18 - Declaratie angajament de sustinere finaciara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara - Declaratie privind Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2
Fisa de experienta similaraDin lista prezentata, operatorul va extrage una sau mai multe lucrari pentru care va intocmi fise de experienta similara, in care se vor prezenta unul sau mai multe contracte de lucrari similare lucrarii supuse procedurii, a caror valoare cumulata sa fie de minim 45.000.000 lei fara TVA si care sa inglobeze categorii de lucrari de natura celor de mai jos : a) Constructii civile si industriale b) Lucrari de instalatii interioare si exterioare (apa, canal, gaze naturale, electrice, termice) c) Lucrari de constructii de drumuri. Experienta similara pe cerintele de mai sus poate fi dovedita de un singur operator economic, de un grup de asociati prin cumul de contracte, sau de un singur tert sustinator. Se va/vor completa si prezenta Fisa/Fise de experienta similara conform Formularului 12a, care va/vor fi insotita/insotite de cel putin un document care certifica buna executie pentru lucrarea nominalizata. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documentele respective insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana.Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) pentru anul respectiv.
Cerinta nr. 3 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Cerinta nr. 4
a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului : - responsabil tehnic cu executia autorizat : constructii civile si industriale, instalatii interioare, exterioare (apa, canal, gaze naturale, electrice, termice), drumuri. Temei legal : Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, emitent Parlamentul Romaniei;
Cerinta nr. 5
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Cerinta nr. 6 : Informatii privind asociatii
Un ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca subcontractant, tert sustinator sau ca partener al unui consortiu/asociere/ societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de activitati prestate de acestia.
Cerinta nr. 7 : Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
In cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza a fi indeplinit de unul sau mai multi subcontractanti, inainte de incheierea contractului ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate.
Cerinta nr. 8Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, caz in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Cerinta nr. 1
Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat (pentru partea din contract pe care o realizeaza), dupa caz.
Cerinta nr. 2
Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului supus procedurii de achizitie, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat (pentru partea din contract pe care o realizeaza), dupa caz.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 12 ? Declaratie privind Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va completa Formularul nr. 12a - Experienta similaraSe va completa : Formular nr. 13 - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereSe vor prezenta : - autorizatii/certificate/atestate, care sa certifice perfectionarea/specializarea si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- pentru RTE este suficienta prezentarea atestatului in domeniul solicitat- Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 15Se va completa Declaratia referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform Formularului nr. 14 impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului. In cazul asocierilor, Formularul nr. 14 trebuie completat de catre liderul asocierii si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asocierii.Se va completa (daca e cazul) : - Formularul nr. 16 - Acord de asociere- Formularul nr. 17 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestiaSe va completa (daca e cazul) : - Formularul nr. 17 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestiaSe va completa (daca e cazul) : - Formular nr. 19 - Declaratie angajament de sustinere tehnica si profesionala- Formular nr. 20 - Declaratie tert sustinator tehnic si profesional - logistica si echipamentele tehnice- Formular nr. 21 - Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? personalul angajat si cadrele de conducereSe va prezenta certificatul ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15.554 / 21.08.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2013 11:00
Locul: Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana"
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
1) Inainte de incheierea contractului, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate, in cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti.2) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG nr. 925/2006, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire ? Formular nr. 5 si anexa.3) Daca se constata ca doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Daca egalitatea persista se va repeta acelasi procedeu pana cand un singur ofertant se va situa pe primul loc, conform criteriului de atribuire mentionat la cap. IV.2.1) Criterii de atribuire.4) Orice referire din cuprinsul prezentei documentatii de atribuire (inclusiv a caietului de sarcini), prin care se indica o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie si/sau o licenta de fabricatie se va citi si interpreta ca fiind insotita de mentiunea ?sau echivalent?.5) Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).6) In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.7) Ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire si indica in cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala.8) Durata contractului este de 41 luni (17 de luni durata de executie a lucrarilor si 24 de luni durata de garantie a lucrarilor). Durata de executie a lucrarilor nu va depasi data de 25.06.2015.9) Fiecare operator economic va cuprinde, ca element constitutiv si distinct al propunerii financiare, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute (conform celor precizate la sectiunile II.1.5 si II.2.1) la valoarea propunerii financiare constituite/depuse (fara diverse si neprevazute).10) Clauze de variatie conform Notificarii ANRMAP 107/02.07.2013 mentionate in modelul contract atasat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr. 106, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400609, Romania, Tel. +40 372640027, Email: [email protected], Fax: +40 372640074, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2013 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer