Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru executia obiectivului REABILITAREA SI MODERNIZAREA DRUMULUI DE INTERES REGIONAL DJ208, LIMITA JUDETULUI NEAMT- IASI - SUCEAVA
Anunt de participare numarul 73452/13.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel.+40 (0)232/235100, int: 491, 492, 493, In atentia: Cristina Oteleanu, Email: [email protected], Fax: +40 (0)232/214425, +40 (0)232/210336, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru executia obiectivului REABILITAREA SI MODERNIZAREA DRUMULUI DE INTERES REGIONAL DJ208, LIMITA JUDETULUI NEAMT- IASI - SUCEAVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Iasi, tronsonul din drumul judetean DJ 208, km 3+000 25+500 si km 29+940 48+960, dupa cum urmeaza: -de la km 3+000 25+500, teritoriul administrativ al comunelor Mircesti, Halaucesti, Mogosesti-Siret, Stolniceni-Prajescu, pana la intrarea in Municipiul Pascani
- de la km 29+940 48+960, de la iesirea din municipiul Pascani, se regaseste pe teritoriul administrativ al comunelor : Valea Seaca si Lespezi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare si modernizare a infrastructurii de transport pe tronsonul de drum in lungime totala de 41, 52 km.
Principalele lucrari prevazute pentru realizarea obiectivului de investitii sunt: ranforsarea structurii rutiere, corectarea elementelor geometrice, realizarea unei suprafete normale rutiere, asigurarea colectarii si evacuarii apelor de suprafata, precum si semnalizarea rutiera si reparatii poduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII DE TRANSPORT PE TRONSONUL DE DRUM IN LUNGIME TOTALA DE 41, 52 km conform Vol. 2 Caiete de Sarcini, Vol. 3 Liste de Cantitati si Vol. 4 Desene, ce fac parte din Documentatia de Atribuire. Detalii privind scopul lucrarilor se regasesc in Anexa 1 la Fisa de Date a Achizitiei.
Achizitionarea de cantitati suplimentare se vor realiza conform art. 122/OUG. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
Valoarea estimata fara TVA: 49, 630, 265.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare - Scrisoare de garantie bancara - 992605.308 leiGarantia de buna executie - Scrisoare de garantie bancara - 10% din pretul contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Structurale Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii publice regionale si locale, -Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea,
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006,
-Declaratii privind calitatea de participant,
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (bugetul de stat si bugetul local), Cazier judiciar /certificat echivalent-pentru persoane juridice straine,
-Certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2007, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii-Balanta de verificare contabila la data de 31.12.2008,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: 30.000.000 LEI, -Document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 10.000.000 lei, -Lichiditatea efectiva (imediata) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% - pentru anul financiar 2008, -Solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30% - pentru anul financiar 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind dotarile specifice,
-Informatii privind programarea lucrarilor,
-Informatii privind subcontractanti / asociatii,
-Lista principalelor livrari/prestatii/lucrari in ultimii 5 ani,
-Fisa de informatii privind experienta similara -CEL PUTIN UN CONTRACT SIMILAR,
-Cel putin o recomandare, cu viza ISC,
-Standarde de asigurarea calitatii,
- Standarde de protectia mediului,
- Planul de Management al Traficului (PMT),
- Planul de Management al Sanatatii si Sigurantei
- Planul de Management al Mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Contract incheiat si finalizat in ultimii 5 ani mai mare de 10.000.000 LEI, - ISO 9001 sau echivalent, - ISO 14001 sau echivalent, - ISO 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2083/09.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau chitanta de la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDURI STRUCTURALE - Programul Operational Regional 2007 2013, Axa prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii publice regionale si locale Domeniul major de interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusive constructia/reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN IASI
Adresa postala: b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel.+40 (0)232/235100, int: 491, 492, 493; +40 (0)232/214425, Email: [email protected], Fax: +40 (0)232/214425, +40 (0)232/210336, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2009 13:03