Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR AGRICOLE DEGRADATE IN COMUNELE: ARBORE, BALACEANA, CACICA, CIPRIAN PORUMBESCU SI DRAGOIESTI, JUDETUL SUCEAVA


Anunt de participare numarul 96023/15.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN GRADINARU, Tel.0230-210148 int.150, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-520.085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR AGRICOLE DEGRADATE IN COMUNELE: ARBORE, BALACEANA, CACICA, CIPRIAN PORUMBESCU SI DRAGOIESTI, JUDETUL SUCEAVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In comunele: Arbore, Balaceana, Cacica, Ciprian Porumbescu, Dragoiesti, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN IMPADURIREA TERENURILOR AGRICOLE DEGRADATE IN COMUNELE: ARBORE, BALACEANA, CACICA, CIPRIAN PORUMBESCU SI DRAGOIESTI, JUDETUL SUCEAVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 485, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 45.000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Administratia fondului pentru mediu si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata;7.Persoane juridice /fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale;2.Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) va fi de minim 5000000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de atestare emis de M.A.P.D.R., in original sau copie autentificata, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru categoriile de lucrari c, d, e;
2.Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani;
3.Experienta similara;
4.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si Lista cuprinzand echipamentele tehnice;
5.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
6.Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate cheie ce poate fi disponibilizat pentru executia lucrarilor;
7. Curriculum Vitae pentru personalul cheie implicat in indeplinirea contractului;
8.Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca personalul prezentat este disponibil la data incheierii contractului si nu este angajat in alte contracte similare;
9.Informatii privind subcontractantii;
10.Informatii privind asocierea;
11.Certificat pentru sistemul calitatii, aplicat pe baza standardelor SR EN ISO seria 9001 sau echivalent, in original sau copie autentificata;
12.Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, in original sau copie autentificata;
13.Certificarea sistemului pentru managementul sanatatii si securitatii in munca - OHSAS 18001 sau echivalent, in original sau copie autentificata;
14.Declaratie pe propria raspundere, din care sa reiasa ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel mult 3 (trei) contracte de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate si a caror valoare insumata sa fie de cel putin 1.600.000 lei RON, valoare fara T.V.A;2.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existenteiurmatoarelor masini, utilaje, echipamente: - autoutilitare pentru transport materiale de constructii min.3 buc.- incarcator multifunctional 1 buc.- tractor cu remorca 1 buc.- aparat pentru stropit (pulverizator) 2 buc.- motocultor 2 buc.- platforma transport 1 buc.;3.Operatorul economic trebuie sa aiba angajati cu carte de munca sau contract individual de munca, personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului, respectiv: - seful de lucrari trebuie sa fie persoana fizica atestata pentru efectuarea lucrarilor de imbunatatiri funciare din domeniul silvic, pentru grupele de lucrari c), d), e) conform art. 7 din O.M. nr. 88/2006, angajat cu carte de munca sau contract individual de munca, pe perioada nedeterminata;
-1 inginer silvic absolvent al Facultatii de silvicultura, cu o vechime in munca de 5 ani, angajat cu carte de munca sau contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
- 1 inginer mecanic absolvent al Facultatii de mecanica, angajat cu carte de munca sau contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
- 1 inginer horticol absolvent al Facultatii de horticultura, angajat cu carte de munca sau contract individual de muncape perioada nedeterminata;
- 1 inginer peisagist absolvent al Facultatii de horticultura, angajat cu carte de munca sau contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
- 1 manager de mediu absolvent al unui curs de certificare, angajat cu carte de munca sau contract individual de munca pe perioada nedeterminata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr.3.670 din 12 martie 2010, este publicata in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 09:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520 085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2010 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer