Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru Modernizare DJ 174, Vatra Dornei Saru Dornei Panaci, km. 0+000 22+000, COD SMIS 1018 finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013
Anunt de participare numarul 77992/23.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: DANA IROAIE, Tel.0230-210148 int.149, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-551.735, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru Modernizare DJ 174, Vatra Dornei Saru Dornei Panaci, km. 0+000 22+000, COD SMIS 1018 finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 174, Vatra Dornei Saru Dornei Panaci, km. 0+000 22+000, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru Modernizare DJ 174, Vatra Dornei Saru Dornei Panaci, km. 0+000 22+000, COD SMIS 1018 finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
30195600-8-Panouri pentru afise sau accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 472, 535.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 600000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, bugetul de stat si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de executie a lucrarilor se va desfasura in conformitate cu Ordinul MEF/MT/MDLPL nr. 915/465/415 din 25 martie 2008 pentru aprobarea conditiilor contractuale generale si speciale la incheierea contractelor de lucrari.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Dec pr elig; 2. Dec pr nein in pr art. 181 din ord; 3. Dec pr cal de par la proc. 4. Cazier fiscal; 5. Cert de at fiscala pt per jur el de M.F.P. in or sau copie leg; 6. Cer fiscal pr imp si tax locale in cazul pers jur el de Primarie in or sau copie leg; 7.Cazier judiciar/cert echiv pt per jur straine; 8.Cert const emis de O.R.C. pt per jur romane in or sau copie leg, sau Aut de funct pt per fizice romane in or sau copie leg; 9.Doc edif care dov o forma de inreg ca per jur cf pr legale din tara rez a ofer pr si un Certif de rez Fiscala (evidenta dublei impuneri) val la data desch ofert.Ofert vor tr sa pr o decl pe pr rasp prin care, in cazul in care oferta este decl castig, isi asuma respons pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comun inst vor pr dovada desch sediului permanent in Romania.b. inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Doc sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, pr in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.10. Cert de inreg emis de O.R.C. de pe langa Tribunalul Teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale;2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente;3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente;4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente;5.Informatii privind principalii indicatori economico-financiari(riscul de firma).
6.Declaratii bancare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau are ca surse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloare (Scrisori de bonitate din partea bancilor) suficiente pentru a realiza executarea lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de minim 91417000 lei RON; 2. Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 4570800 lei privind realizarea obiectivului de investitii a carui executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie; 3. Se va prezenta gradul in care disponibilitatile financiare acopera platile scadente pentru ultimul an pentru care exista exercitiul financiar incheiat - 2008 - lichiditatea efectiva trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% pentru anul financiar 2008 si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30% pentru anul financiar 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Inf ref la modul de org si pers, dov cu cate o decl pe pr rasp a fiec d c nom;a) Ef m ale per ang si de cond.b) L per resp cheie.c)Dec p c Of sa dov ca la el of a t cont de ob ref la cond de munca si prot muncii.Pt per pr la punc b) cu ex per cal nec expl mas si ut, se vor d C V pr si doc care sa pr exp pr (copii ale cartilor de munca, cont de munca, de col, decizii, etc.).2.Dec pr ut, inst, echip teh.3.Informatii privind programarea lucrarilor.4.Informatii privind subcontractantii / asociatii.5.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.6.Fisa experienta similara. 7. Istoricul litigiilor. 8.Asigurarea calitatii. 9. Standarde de protectiea mediului.10.Conformitatea cu caietele de sarcini.11.Fluxul de numerar. 12. Informatii privind protectiamuncii. 13.Perioada de garantie a lucrarii.14.Planul de Management al Traficului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Per m pr tr sa a exp in luc de cons m, d.c.u.: seful de luc, ing dr si pod ab cu dip de lic in dom res, c.c.p. 10 ani ex in der unor pr sim ca nat, mar si compl dov impl in der a c.p. unui cont de luc fin din fon com; Minim 1 res teh cu ex luc de cons in d II cu at val la data of si cu ex sp min de 5 ani; Minim 1 res cu cont teh de cal in cons, d 3 cu at val la dat of si cu exp sp minima de 5 ani; minim 3 ing dr si pod c.c.p. 5 ani ex sp in der unor pr sim dov impl in der a c.p.unui cont de luc fin din fon com. C.p. unul din cei 3 ing pr tr sa f dova impla i cont ce a avut ca ob si luc de pod; Minim 1 ing topog c.c.p. 5 ani ex sp in der unor pr sim;
- pers cal n expl mas si ut.2.Det minim: - o st de pr mixt asf perf cu o prod de cel putin 70 to/ora.- autob pt tr mix asf min. 5 buc.-autob pt tr mat de cons min. 3 buc.-autos cu mat mec minim 1 buc.- aut pt apl emul bit minim 1 buc.- rep de asfalt cu ins teh val minim 2 buc.- vibr cu cil lis de cel p 12t minim 2 buc.- vibr cu cil lis pt sp ing minim 1 buc.- vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste minim 1 buc.-vibr cu pneuri de cel putin 8t minim 1 buc.- tran de beton minim 1 buc.- vibr cu lance minim 1 buc.- autogreder - minim 2 buc.- buldoes - minim 2 buc.- buld - minim 1 buc.- esc minim 1 buc.- lab de grad II, aut ISC.3.Of vor face dov acc la pr de bal dintr-o exp aut (cu toate avizele si aut pre de leg, val la data dep of).4.Of vor face dovada fin in ultimii 5 ani a cel putin 3(trei) contracte de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a caror valoare insumata sa fie de cel putin de 15.236.000 lei fara TVA, cu cel putin un contractfinantat din fonduri comunitare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 7.345 din 15 mai 2009 este publicata in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, Domeniu major de interventie 2.1. - "Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura".
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul licitatii publice si contracte, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 18:04