Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru Modernizare DJ 208S, Dolhasca - Probota, km 0+000 - 8+000, judetul Suceava COD SMIS 992, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013


Anunt de participare numarul 80568/22.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN GRADINARU, Tel.0230-210148 int.150, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-551.735, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru Modernizare DJ 208S, Dolhasca - Probota, km 0+000 - 8+000, judetul Suceava COD SMIS 992, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 208S, Dolhasca - Probota, km 0+000 - 8+000, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru Modernizare DJ 208S, Dolhasca - Probota, km 0+000 - 8+000, judetul Suceava COD SMIS 992, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
30195600-8-Panouri pentru afise sau accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 405, 465.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 88000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile si bugetul propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 4. Cazier fiscal, in original sau copie legalizata; 5. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original sau copie legalizata; 6. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie legalizata; 7.Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine; 8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare/altele echivalente in original sau copie legalizata pentru persoane fizice; 9.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor;10. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale;2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente;3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente;4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente;5.Informatii privind principalii indicatori economico-financiari(riscul de firma).6.Declaratii bancare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau are ca surse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace (Scrisori de bonitate din partea bancilor) suficiente pentru a realiza executarea lucrarii.
7.Operatorul economictrebuie sa prezinte O estimare a fluxului de numerar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) egala sau mai mare decat 13200000 lei RON; 2. Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 660800 lei privind realizarea obiectivului de investitii a carui executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie; 3. Se va prezenta gradul in care disponibilitatile financiare acopera platile scadente pentru ultimul an pentru care exista exercitiul financiar incheiat - 2008 - (atestate/confirmate de o banca agreata de ofertant): - lichiditatea efectiva trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% pentru anul financiar 2008 si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30% pentru anul financiar 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii referitoare la modul de organizare si personal, dovedita cu cate o declaratie pe propria raspundere a fiecaruia dintre cei nominalizati;a) Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari; b) Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului; c)Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;3.Informatii privind programarea lucrarilor;4.Informatii privind subcontractantii / asociatii.5.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.6.Fisa experienta similara. 7. Istoricul litigiilor. 8.Asigurarea calitatii. 9. Standarde de protectiea mediului.10. Informatii privind protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.- Seful de lucrari, inginer drumuri si poduri absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 10 ani experienta in domeniu Minim 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul II cu atestat valabil la data ofertarii si cu experienta specifica minima de 5 ani; Minim 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, domeniul 3 cu atestat valabil la dat ofertarii si cu experienta specifica minima de 5 ani; minim 3 ingineri drumuri si poduri cu cel putin 5 ani experienta specifica in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate dovedind implicarea in derularea a cel putin unui contract de lucrari finantat din fonduri comunitare; Minim 1 inginer topograf cu cel putin 5 ani experienta specifica in derularea unor proiecte similare;
- personalul calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor pe care ofertantul le va enumera in Anexa 7.2.2.12H;2.Detari minime: - o statie de preparat mixturi asfaltice perf cu o prod de cel putin 70 to/ora.- autobasculanta pt tr mix asfaltice min. 5 buc.-autobasculanta pt tr mat de cons min. 3 buc.-autospeciala cu matatura mec minim 1 buc.- autaspeciala pt apl emulsie bituminoasa minim 1 buc.- rep de asfalt cu insp teh valabila minim 2 buc.- vibrocompactor cu cilindru lis de cel p 12t minim 2 buc.- vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste minim 1 buc.-vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t minim 1 buc.- transportoare de beton minim 1 buc.- vibratoare cu lance minim 1 buc.- autogreder - minim 2 buc.- buldoescavator - minim 2 buc.- buldozer - minim 1 buc.- escavator minim 1 buc.- laborator de grad II, aut ISC.3.Of vor face dov accesului la priduse de balastiera dintr-o exploatare autorizata (cu toate avizele si aut pre de leg, val la data dep of).4.Of vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 3(trei) contracte de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a caror valoare insumata sa fie de cel putin de 2200000 lei fara TVA, cu cel putin un contract finantat din fonduri comunitare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 9.089 din 16 iunie 2009 este publicata in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, Domeniu major de interventie 2.1. - "Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura".
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul licitatii publice si contracte, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2009 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer