Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru "Modernizare DJ 209D, Darmanesti-Calafindesti-Siret, km 21+500-48+340, judetul Suceava", confectionarea si montarea panourilor publicitare.


Anunt de participare numarul 75042/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: DANA IROAIE, Tel.0230-210148 int.149, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-551.735, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru "Modernizare DJ 209D, Darmanesti-Calafindesti-Siret, km 21+500-48+340, judetul Suceava", confectionarea si montarea panourilor publicitare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 209D, Darmanesti-Calafindesti-Siret, km 21+500-48+340, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru "Modernizare DJ 209D, Darmanesti-Calafindesti-Siret, km 21+500-48+340, judetul Suceava", confectionarea si montarea panourilor publicitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
30195600-8-Panouri pentru afise sau accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 957, 790.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 400000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile si bugetul propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de executie a lucrarilor se va desfasura in conformitate cu Ordinul MEF/MT/MDLPL nr. 915/465/415 din 25 martie 2008 pentru aprobarea conditiilor contractuale generale si speciale la incheierea contractelor de lucrari.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
4. Cazier fiscal;5. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;6. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;7.Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine;
8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata, sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine in original sau copie legalizata;9. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale;2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2005, vizat si inregistrat de organele competente;3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente;4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente;
5.Informatii privind principalii indicatori economico-financiari(riscul de firma).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de minim 62800000 lei RON;2. Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 3100000 lei privind realizarea obiectivului de investitii a carui executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie;3. Se va prezenta gradul in care disponibilitatile financiare acopera platile scadente pentru ultimul an pentru care exista exercitiul financiar incheiat - 2008 - lichiditatea efectiva trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% pentru anul financiar 2008 si solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30% pentru anul financiar 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani;2. Lista personalului responsabil cheie;3. Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca;
4.Lista a utilajelor, instalatiilor si ale echipamentelor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului.
5.Ofertantii vor face dovada accesului la produsele de balastiera dintr-o exploatare autorizata (cu toate avizele si autorizatiile prevazute de legislatie, valabile la data depunerii ofertei);
6.Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantul nu are utilajele angajate in alte contracte;
7.Informatii privind programarea lucrarilor. Se va prezenta o propunere a programului de lucru;
8.Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare;9. Informatii privind asocierea. In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere;
10.Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani;
11.Fisa cu experienta similara;
12. Istoricul litigiilor. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani;
13.Dosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor propus pentru realizarea contractului;
14. ISO 9001:2001 sau echivalent;
15. ISO 14001 sau echivalent;
16.Ofertantul va prezenta o declaratie prin care se angajeaza sa respecte prevederile caietelor de sarcini;
17. Fluxul de numerar. Ofertantul va prezenta o estimare a fluxului de numerar;
18. Informatii privind protectia muncii.OHSAS 18001/2004 sau echivalent;
19.Planul de Management al Traficului(PMT).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Personal minim propus: sef de lucrari, inginer drumuri si poduri, cu cel putin 10 ani experienta in derularea unor proiecte similare, minim 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul II - "Constructii rutiere, piste de aviatie, poduri, tunele" cu atestat valabil la data ofertarii si cu experienta specifica minima de 5 ani, minim 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, domeniul 3 -"Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu", subdomeniul 3.2 "de interes local", cu atestat valabil la data ofertarii si cu experienta specifica minima de 5 ani, minim 3 ingineri drumuri si poduri cu cel putin 5 ani experienta, minim 1 inginer topograf cu cel putin 5 ani experienta, personal calificat necesar ex masinilor si utilajelor pe care of la va utiliza;2. Dotari specifice: O statie de preparat mixturi asfaltice, 5 buc. autobasculante pentru transportul mixturii asfaltice, 3 buc. autobasculante pentru transportul materialelor de constructii, 1 buc. autospeciala cu matura mecanica, 1 buc. autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator), 2 buc. repartizor de asfalt, 2 buc. vibrocompactor cu cilindru lis de cel putin 12 tone, 1 buc. vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste, 1 buc. vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8 tone, 1 buc. transportoare de beton, 1 buc. vibratoare cu lance, 2 buc. autogreder, 2 buc. buldoescavator, 1 buc. buldozer, 1 buc. escavator, laborator de gradul II autorizat ISC;3. Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 3 (trei) contracte pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 10480000 lei fara TVA cu cel putin un contract finantat din fonduri comunitare. Se vor anexa copii dupa contractele de executie si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor cat si recomandari din partea beneficiarilor vizate de inspectoratul de Stat in Constructii. Nu se accepta drumuri pietruite;4. Perioada de garantie acordata lucrarii minim 24 luni de la receptia la terminarea lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 4.894 din 2 aprilie 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2009 09:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, Domeniu major de interventie 2.1. - "Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura".
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta nu poate publica documentatia de atribuire in SEAP din motive tehnice deoarece aceasta are un volum foarte mare si contine harti, planse, devize e.t.c. Documentatia de atribuire se obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul licitatii publice si contracte, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2009 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer