Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru "Modernizare DJ 291 A, km 38+000 - 39+450, Siret - Fratautii Noi, judetul Suceava", confectionarea si montarea panourilor publicitare.


Anunt de participare numarul 74412/30.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: LILIANA TUCHLEI, Tel.0230-210148 int.206, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-551.735, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru "Modernizare DJ 291 A, km 38+000 - 39+450, Siret - Fratautii Noi, judetul Suceava", confectionarea si montarea panourilor publicitare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumul judetean DJ 291 A, km 38+000 - 39+511, 29 Siret-Fratautii Noi, in satul Climauti, comuna Musenita, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Executie lucrari pentru drum in lungime de 1511, 29 ml aferent proiectului cu titlul: "Modernizare DJ 291 A, km 38+000 - 39+450, Siret - Fratautii Noi, judetul Suceava".
Lot 2: Confectionare si montare panouri publicitare - pentru proiectul cu titlul: "Modernizare DJ 291 A, km 38+000 - 39+450, Siret - Fratautii Noi, judetul Suceava".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
30195600-8-Panouri pentru afise sau accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 451, 467.23RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conformitate cu prevederile art. 122 litera i) din OUG nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 24000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile si bugetul propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata, sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine in original sau copie legalizata;7. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale;
2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente;
3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente;4. Bilantul contabil la 30 iunie 2008, vizat si inregistrat de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de minim 7285000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani;
2.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;
4. Descrierea sistemului de management aplicat pe lucrare (Programul calitatii) prin prezentarea Certificatelor ISO 9001/2001 pentru managementul calitatii in constructii, ISO 14001/2004 pentru managementul de mediu in constructii si OHSAS 18001/2004 pentru managementul de securitate si sanatate in munca sau echivalent;
5. Declaratie privind respectarea si implementarea la executia lucrarilor reglementarile nationale de mediu si standardele UE in domeniu;
6. Detinerea unui laborator de incercari de grad II autorizat (se accepta si contracte de inchiriere sau colaborare);
7. Atestat Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri sau echivalent, in domeniul executiei de drumuri si poduri, valabil la data deschiderii ofertei. Adeverinta de membru al A.P.D.P. nu aste echivalenta cu atestatul A.P.D.P;
8. Se va organiza o vizita obligatorie a amplasamentului pentru toti ofertantii in data de 10 aprilie 2009, cu plecare la ora 10 de la sediul Consiliului Judetean Suceava; in urma acestei vizite va fi intocmit un proces verbal in care vor fi trecuti si participantii, fiind o cerinta a documentatiei de calificare;
9. Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare;
10. Informatii privind asocierea. In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 3 (trei) contracte pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata, care sa includa si reabilitarea/executarea unui pod din beton armat si a caror valoare insumata sa fie de cel putin 1214236 lei.Se vor anexa copii dupa contractele de executie si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor cat si recomandari din partea beneficiarilor vizate de inspectoratul de Stat in Constructii. Nu se accepta drumuri pietruite.2. Ofertantii vor face dovada asigurarii cu utilaje specifice pentru executarea lucrarilor de imbracaminti asfaltice (statie de asfalt, utilaje specifice de asternere, mijloace de transport)inclusiv laborator autorizat pentru intocmirea retetelor de fabricatie si verificarea rezultatelor obtinute.Ofertantii vor face dovada accesului la produsele de balastiera dintr-o exploatare autorizata (cu toate avizele si autorizatiile prevazute de legislatie, valabile la data depunerii ofertei).3. Asigurarea cu personal de specialitate - studii superioare - drumuri si poduri (minim 3 persoane), precum si un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor si podurilor, un responsabil pentru controlul tehnic de calitate, un responsabil pentru management de mediu si un responsabil management securitate si sanatate ocupationala. CV-uri si copii dupa diplome pentru persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini "cheie" in indeplinirea contractului;4. Se va organiza o vizita obligatorie a amplasamentului pentru toti ofertantii in data de 10 aprilie 2009, cu plecare la ora 10 de la sediul Consiliului Judetean Suceava; in urma acestei vizite va fi intocmit un proces verbal in care vor fi trecuti si participantii, fiind o cerinta a documentatiei de calificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 1310 din 28 ianuarie 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de vecinatate Romania - Ucraina - Phare CBC 2004-2006 componenta Phare 2006, Infrastructura transfrontaliera de transport intre judetul Suceava si regiunea Cernauti.
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta nu poate publica documentatia de atribuire in SEAP din motive tehnice deoarece aceasta are un volum foarte mare si contine harti, planse, devize e.t.c. Documentatia de atribuire se obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul licitatii publice si contracte, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2009 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer