Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru obiectivul: "Alimentare cu apa a localitatii Adancata, comuna Adancata judetul Suceava".
Anunt de participare numarul 28456/17.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ADANCATA (PRIMARIA)
Adresa postala: localitatea Adancata, comuna Adancata, judetul Suceava, Localitatea: Adancata, Cod postal: 727005, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA MAZARACHE, Tel.0230/528.566, Email: [email protected], Fax: 0230/528.571
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru obiectivul: "Alimentare cu apa a localitatii Adancata, comuna Adancata judetul Suceava".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Adancata, comuna Adancata, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru obiectivul: "Alimentare cu apa a localitatii Adancata, comuna Adancata judetul Suceava".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 995, 498.32RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut. cont. are dr. de a opta pt. achiz. ult. de noi luc. sim.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 59.000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare, credite externe contractate sau garantate de stat si alte fonduri legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane, sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31 decembrie 2004, 2005, 2006.Fisa cu informatii generale (formular B1).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani > 5.990.000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cert ISO 9001:2001, 14001:2005 si OHSAS 18001:2004 sau echivalent.Cert. de abil pt lucr hidroedilitare conf. docum de atribuire.Autorizare ISCIR sudori si firma conf. docum de atribuire.Cel putin un contract de lucrari similare celui supus achizitiei (CPV 45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa) terminat in ultimii 5 ani.Se va prezenta contractul, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarii si procesul-verbal de receptie finala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin o lucrare similara (CPV 45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa) terminata in ultimii 5 ani > 898.600 lei RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2.717/15 august 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Primariei comunei Adancata, judetul Suceava, sau cu ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 18:00
Locul: Primaria comunei Adancata, judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Adancata, judetul Suceava.
Adresa postala: Localitatea Adancata, comuna Adancata, judetul Suceava, Localitatea: Adancata, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/528.566, Email: [email protected], Fax: 0230/528.571
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2007 15:35