Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru obiectivul ?CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL P+E? in comuna Auseu, sat Grosi


Anunt de participare numarul 126346/20.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA AUSEU (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI AUSEU)
Adresa postala:  AUSEU NR 32, Localitatea:  Auseu, Cod postal:  417025, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE BOTICI, Tel. 0259342116, Email:  [email protected], Fax:  0259342116, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru obiectivul ?CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL P+E? in comuna Auseu, sat Grosi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Grosi, comuna Auseu, judetul Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru obiectivul ?CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL P+E? in comuna Auseu, sat Grosi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului de achizitie publica, precum si cantitatea lucrarilor sunt stabilite in caietul de sarcini, care face parte integranta din documentatia de atribuire si se va preciza in contractul de lucrari ce se va incheia cu ofertantul declarat castigator
Valoarea estimata fara TVA: 448, 506RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conditiile art. 122, lit. i) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 3 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 9000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 %, din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2. Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul nr. 18. Se va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de catre organul fiscal competent privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat. Se va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local. Se va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010). Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 880.000 de lei. In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil. Astfel, daca a fost infiintat in anul 2009, pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba, in anii 2009 si 2010, o cifra medie de afaceri de cel putin 880.000 lei. Dacaa fost infiintat in anul 2010, pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri de cel putin 880.000 lei in anul 2010. Se va prezenta Formularul nr. 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a contractelor executa incheiate in ultimii 5 ani.
Se va prezenta Formularul nr. 5. Informatii privind capacitatea profesionala. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are personal de conducere si personal calificat pentru prestarea serviciilor si executia lucrarilor. Se va prezenta completat Formularul nr. 6 si Formularul nr. 7. Se va prezenta o declaratie referitoare la dotari, utilaje, echipamente, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se va prezenta Formularul nr. 8
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara va fi demonstrata prin prezentarea a unui contract sau mai multe contracte de lucrari similare din care cel putin 1 contractde lucrari, in valoare totala de 440.000 lei, fara TVA.Cerinta se consid ca este indeplinita, daca sunt prezentate, cumulativ, urmatoarele documente: - lista cuprinzand contractele simil, incheiate in ultimii 5 ani, - copia conforma cu originalul a contractului care dovedeste experienta similara, insotit de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul, - copia conforma cu originalul procesului-verbal incheiat la finalizarea contractului care dovedeste experienta similara, - recomandare din partea beneficiarului, in copie conforma cu originalul.Cerinte minime privind personalul candidatului pentru executia lucrarilor : - responsabil tehnic cu executia; - sef santier; -responsabil CQ ? Constructii civile;
- responsabil cu protectia muncii; - zidari.Op.ec.trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, cel putin: statie de betoane , autobetoniere , autobasculante, excavator, schela metalica cu agrement tehnic;ISO 9001, ISO 14001,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1.Experienta simil. in ultimii 5 ani.2.Cifra medie de afaceri.Pt. detalii: vezi pct.VI.3 din prezentul anunt
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
I.Vizitarea amplasamentului: 22.07.2011, ora 12:00. II.Crit. de selectie.1.Exper. simil. in in ultimii 5 ani.Punctaj maxim 50 puncte- pentruprezent a cel mult 3 contracte finalizate si receptionate, in perioada 2006-2010, in val cumulata de cel putin 440.000 lei, fara TVA, si cel mult 1.700.000lei, fara TVA, se acorda ? 15 puncte, - pentruprezentarea a cel mult 3 contracte finalizate si receptionate, in perioada 2006-2010, in val cumulata de cel putin 1.700.000lei, fara TVA, si cel mult 2.500.000lei, fara TVA, se acorda ? 30 puncte, - pentruprezentarea a cel mult 3 contracte finalizate si receptionate, in perioada 2006-2010, in val cumulata de peste 2.500.000 lei, fara TVA, se acorda ? 50 puncte;2.Cifra medie de afaceri.Punctaj maxim 50 puncte- pentru o val mai mare sau egala cu 880.000lei si mai mica sau egala cu 5.000.000lei se acorda ? 15 puncte, -pentru o val mai mare de 5.000.000lei si mai mica sau egala cu 10.000.000 lei se acorda - 30 puncte, - pentru o val mai mare de 10.000.000lei se acorda ? 50 puncte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, conform art. 256^2, alin. 1, lit. b) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Auseu
Adresa postala:  Auseu, nr. 32 , ,Localitatea:  Auseu, Cod postal:  417025, Romania, Tel. 0259447036, Email:  [email protected], Fax:  0259447036
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2011 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer