Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie: Inchiderea depozitelor urbane existente in judetul Suceava din cadrul Proiectului ?Sistemul de management integrat al deseurilor in judetul Suceava?


Anunt de participare numarul 135293/05.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul Judetean Suceava, Serviciul investitii si achizitii publice, Tel. +40 230210148, In atentia: Daniel-Ioan RUSU, Email: [email protected], Fax: +40 230222839, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie: Inchiderea depozitelor urbane existente in judetul Suceava din cadrul Proiectului ?Sistemul de management integrat al deseurilor in judetul Suceava?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie: Inchiderea depozitelor urbane existente in judetul Suceava din cadrul Proiectului ?Sistemul de management integrat al deseurilor in judetul Suceava?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45233228-3-Lucrari de constructii de acoperiri superficiale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de inchidere a depozitelor neconforme de deseuri existente in judetul Suceava, conform Caietului de Sarcini si Listelor de Cantitati ce fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.Sunt prevazute a fi inchise sapte depozite neconforme de deseuri, situate in urmatoarele localitati: Suceava, Radauti, Falticeni, Gura Humorului, Siret, Campulung Moldovenesc si Vatra Dornei.Valoarea estimata a contractului de lucrari: 65855478.45 LEI fara TVAAceasta valoare reprezinta valoarea maxima care poate fi acceptata de Autoritatea Contractanta, iar orice oferta care va depasi aceste valori va fi respinsa ca inacceptabila.
Valoarea estimata fara TVA: 65, 855, 478.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 1.000.000 lei. Valabilitatea garantei de participare se calculeazaincepand cu data limita de depunere a ofertelor si va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, conform punctului IV.3.7.Se constituie prin: -virament bancar in contul (RO32TREZ5915006XXX000185), deschis la Trezoreria Suceava, CF 4244512.- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (120 zile).La data deschiderii ofertelor viramentul trebuie sa fie confirmat prin extras de cont al autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 18). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere(executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate. In masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatoarei din garantie suma de 11.998, 55 lei, conform art.278?1 lit. b) din OUG nr.34/2006. Ofertantii care constituie garantia conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004vor atasa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM (Formular 17 din Sectiunea II-Formulare). Dovada constituirii garantiei trebuie prezentata in original pana cel mai tarziu la data si ora deschiderii. 10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului (Formularul 19). Ofertantii care vor constitui garantia conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004, vor atasa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM (Formularul 17). Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organ fiscal competent in administrarea lui, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care depune cel putin 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS MEDIU?Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1, Fondul European de Dezvoltare (FEDR), Buget de stat, Buget local (conform contractului de finantare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul nu are dreptul:
- sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Documentatia de atribuire - Sectiunea II ? Formulare.Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006
Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele:
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1 din Documentatia de atribuire - Sectiunea II ? Formulare;
- Cazier judiciar al operatorului economic;
- Cazier fiscal al operatorului economic.
Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.3
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior.
Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele:
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2 din Documentatia de atribuire - Sectiunea II- Formulare, la care se vor anexa:
-Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.
-Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are/au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Cerinta nr.4
Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta?
( Formularul 4 din Sectiunea II ? Formulare)
Cerinta nr.5
Evitarea conflictului de interese
Operatorul economic trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese (Formularul 5 din sectiunea II- Formulare).
-prezentarea Extrasului din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii, pentru societatile pe actiuni.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele susmentionate. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare tert sustinator, daca exista, sau de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.
In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, daca exista) se afla intr-una din situatiile prevazute de art .69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate la Sectiunea VI: Informatii Suplimentare, cap.VI.3 din prezenta fisa de date.
Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.
Orice document solicitat trebuie si va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane:
Trebuie sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .
Persoane juridice/fizice straine:
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului
Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 120000000 LEI.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Se va completa Formularul 6 ?Informatii generale din Documentatia de atribuire - Sectiunea II ? Formulare.
Cerinta nr. 2Ofertantul va demonstra ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau disponibil de resurse financiare, in valoare de cel putin 6.000.000 lei pentru a acoperi fluxul de numerar necesar derularii contractului pe o perioada de 6 luni. Suma va fi destinata necesitatilor prezentului contract, indiferent de obligatiile ce ii revin Ofertantului in cadrul altor contracte.
Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala
Ofertantultrebuie sa prezinte lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani.
In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii.
Cerinta nr.2
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a executat si dus la bun sfarsit lucrari de mediu, din contracte a caror valoare sa fie de minimum 40 milioane lei, valoare cumulata din cel mult 5 contracte. Cel putin unul dintre acestea trebuie sa fie un contract de lucrari privind inchiderea unui depozit de deseuri menajere.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de mai sus se vor prezenta: -Fisa de Experienta similara,
- Copii ale partilor relevante din contractul de executie care certifica experienta similara, insotite de copii ale Proceselor-Verbale de Receptie.
Cerinta nr. 3Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect
Se va completa Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere privind efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului.Personalul minim propus trebuie sa aiba experienta dupa cum urmeaza:
Coordonator proiect? 3 ani experienta in calitate de coordonator/ lider de proiect/ lider de proiect adjunct / manager de proiect in contracte de executie lucrari in conformitate cu regulile FIDIC sau alte conditii de contract similare;Inginer de santier?responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDRT sau responsabil tehnic cu executia atestat de catre alte organisme si recunoscut de catre organismele de certificare din Romania
Cerinta nr. 4
Informatii privind dotarile specifice (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice)
Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora
Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 1Standard de Asigurare a Calitatii
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.
Cerinta nr. 2Standard de protectie a mediului
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4360 din 20.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, Strada Stefan cel Mare nr.36, municipiul Suceava, judetul Suceava, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si, dupa caz, reprezentanti ai Unitatii pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Sistem de management integrat al deseurilor din judetul Suceava? finantat din Fondul European de Dezvoltare (FEDR) prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1 ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari aferente documentatiei de atribuire vor fi publicate in SEAP atasat Anuntului de participare, la ?Documentatie si clarificari? la adresa de internet www.e-licitatie.ro. Operatorii economici interesati in efectuarea unei vizite de amplasament trebuie sa informeze Autoritatea Contractanta in scris, in atentia dl. Daniel-Ioan RUSU, prin fax la nr. +40 230222839 sau +40 230520085 sau prin e-mail la adresa [email protected], cu cel putin o zi lucratoare inainte de data la care intentioneaza sa faca vizita. Persoanele cu functie de decizie in cadrul Consiliului Judetean Suceava, in sensul prevederilor art.69^1 din OUG nr.34/2006 sunt urmatoarele: Flutur Gheorghe (Presedinte), Ilie Vasile (Vicepresedinte), Cadariu Constantin-Daniel (Vicepresedinte), Vasilciuc Irina (Administrator public), Pasniciuc Dumitru (Secretarul judetului), Andriu Tudor-George (Arhitect sef), Mandiuc Rodica (director executiv), Tanasa Petru (director executiv), Juravle Dragos (director general), Flutur Cristian-Florin (director general adjunct), Zahariuc Elena (director executiv), Pascu Constantin (sef serviciu), Greceanu Robert (sef serviciu), Savin Elena-Ionela (sef serviciu), Rusu Daniel-Ioan (sef serviciu), Morariu Mihai (sef serviciu), Ignatescu Gheorghe (sef serviciu), Anchidin Nicoleta (sef serviciu), Gemanari Liliana (sef birou), Consilieri judeteni: Agoutin Carmen-Constantina, Badale Ion, Badelita Ioan, Barbu Sorina, Boghian Marius-Mihai, Carcalete Petru, Cardas Elena, Cretu Florin, Cristache Bogdan, Dascalu Ioan-Dan, Dragan Sabin-Adrian, Grozavu Mihai, Hojbota Georgeta, Iacob Gheorghe, Iliescu Diana-Georgeta, Iliesi Traian, Lesanu Petru-Paul, Macovei Cristinel, Malasinca Dumitru, Milici Ovidiu, Nichitean Vasile-Brindusel, Nita Marin-Gheorghe, Pantiru Vasile, Pintilei Oana-Elena, Placinta Tudor, Pricope Radu-Constantin, Severin Lucian, Simeria Petre, Slevoaca Doru-Gavril, Slevoaca Simion, Stirbu Petru, Timofeiov Marfa, Titi Petrea, Vranau Nicolai.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Suceava - Serviciul investitii si achizitii publice
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. +40 230210148, Email: [email protected], Fax: +40 230222839, Adresa internet (URL): http: //www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer