Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie Modernizarea infrastructurii de acces catre punctul de trecere al frontierei romano- ucrainiene de la Tarna Mare


Anunt de participare numarul 76292/27.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Oana Parcalab, Tel.0261-711004, In atentia: Oana Parcalab, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0261-710395, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Parcalab Oana, Tel.0261-711004, In atentia: Parcalab Oana, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0261-710395, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie Modernizarea infrastructurii de acces catre punctul de trecere al frontierei romano- ucrainiene de la Tarna Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 109M , Halmeu-Batarci-Tarna Mare, sectiunea Valea Seaca-Tarna Mare (km 16+920 22+000), judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie Modernizarea infrastructurii de acces catre punctul de trecere al frontierei romano- ucrainiene de la Tarna Mare.
-DJ 109 M Halmeu Batarci Tarna Mare, sectiunea Valea Seaca-Tarna Mare, km 16+920 km 22+000, judetul Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
45221220-0-Podete (Rev.2)
45233290-8-Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
45233330-1-Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: executie lucrari de reabilitare drum judetean, DJ 109 M Halmeu Batarci Tarna Mare, sectiunea Valea Seaca-Tarna Mare, km 16+920 km 22+000, judetul Satu Mare.Cantitatile lucrarilor sunt conform Proiectului Tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 317, 305.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
122 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 40.000 lei.Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fond.ex.neramb.(Pr.Modern.infr.de acc.catre pct.de trecere al front.ro-ucr.de la Tarna Mare, finant.de UE, prin Progr.de Vecin.Ro.-Ucr.20042006, Phare CBC 2006)si Bug.Jud. Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.Form.3 si Form.5.Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 Form.4.Se vor prez.certif.
constat.priv.indepl.oblig.exigib.de pl.a imp.si tax.de stat, inclusiv cele locale precum si a contrib. pt.as.soc.de stat care sa ateste ca firma of.nu se inreg.cu dat.Of.va prez.Certif.fiscale in orig.sau copie legalizata.Pers.jur./fizice rom.Certif.de inreg.prin care se dem.ca activeaza in dom.prof.care face ob.contr.;Certif.const.emis de ORC de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul respectiv emis cu maxim 30 de zile inainte de depunere - original sau copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului tradusein limba romana si legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor.Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, va prezenta traducere in limba romana legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleBilant contabilInformatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 2Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2006, 2007si bilantul contabil intocmit la data de 31 decembrie 2008, vizate si inregistrate de organele competente.Se vor prezenta informatii pentru anii ( 2006, 2007, 2008), conform Formularului 2. Contul de profit si pierdere, in copie legalizata, din situatiile financiare pentru anii 2006, 2007, 2008 din care sa reiasa cifra de afaceri pe anii respectivi. Cifra de afaceri medie anuala pe perioada 1 ianuarie 2006 31 decembrie 2008 sa fie de minim 12.870.000 leiechivalentula 3.000.000EURO, la cursul de 1 euro = 4, 290 lei curs inforeuro din luna martie 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniInformatii privind dotarile specificeResurse umane si structura managementuluiStandarde de asigurarea calitatii
Protectia muncii, sanatate si securitate in munca si protectia mediuluiStandarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr.6 Ofertantul va face dovada existentei unui contract de executie de lucrari similare in valoare de minim 2.195.191 lei echivalent a 511.699 euro, la cursul de 1 euro = 4, 290 lei, curs inforeuro din luna martie 2009.Formularul nr.8 Se solicita ca ofertantii - liderul Asociatiei sa faca dovada disponibilizarii unui minim de utilaje/ echipamente, astfel : - statie de mixtura asfaltica - minim 1 buc. autorizata pentru functionare de catre Inspectoratul de Stat in Constructii .- repartizator de mixtura asfaltica - minim 2 utilaje- cilindru compactor - minim 2 utilajeFormularul nr. 9 Se solicita nominalizarea echipei de management a proiectului care sa contina: Un Manager de Proiect- responsabil de contract Un Inginer- responsabil cu calitatea lucrarilor Un Inginer -responsabil tehnic cu executia, atestat (RTE) in domeniul drumuri si poduriEchipa de management al proiectului va avea atasat CV-urile conform(Formularul nr.10), copii dupa diplomele de studii.Responsabilul tehnic cu executia, va avea atasatautorizatia / atestat pentru responsabil tehnic. Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor; Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Formularul nr.22Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2009 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, care va face dovada imputernicirii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661, Fax: 0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2009 18:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer