Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie: Constructie si punerea in functiune a depozitului ecologic de la Moara (judetul Suceava).


Anunt de participare numarul 92376/24.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN GRADINARU, Tel.0230-210148 int.150, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-52.00.58, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie: Constructie si punerea in functiune a depozitului ecologic de la Moara (judetul Suceava).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Moara, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie: Constructie si punerea in functiune a depozitului ecologic de la Moara (judetul Suceava)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 770, 800RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se vor aplica prevederile art. 122, lit j), din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 525000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu si fonduri europene (sub rezerva aprobarii investitiei de catre Comisia Europeana).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pretul Contractului nu include diverse si neprevazute".
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice;5.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie;6.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local;7.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata;9.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial;10.Persoane juridice/fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindcifra de afaceri-Declaratia privind cifra de afaceri;2.Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente; 3.Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente; 4.Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente;5.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 26.850.000 lei pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind resurse umane si structura managementului-Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari;
-Lista personalului responsabilcheie care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta;
2.Curriculum Vitae pentru fiecare persoana propusa;
3.Informatii privind dotarile specifice- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;4.Informatii privind subcontractantii;
5.Informatii privind asocierea;6.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani;7.Fisa de informatii privind experienta similara;8.Istoricul litigiilor - declaratie pe propie raspundere referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani;9.Standarde de asigurare a calitatii-certificat pentru sistemul calitatii, aplicat pe baza standardelor SR EN ISO seria 9001 sau echivalent;10.Standarde de protectie a mediului - Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent;11.Informatii privind protectia muncii-Declaratie pe propria raspundere;12.Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale - Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Personalul minim propus trebuie sa aiba experienta in lucrari de constructii montaj, dupa cum urmeaza: -Coordonator proiect-3 ani experienta in calitate de coordonator de proiect in contracte de executie lucrari in conformitate cu regulile FIDIC sau alte conditii de contract similare- experienta intr-un proiect privind constructia unor depozite ecologice;Inginer de santier-3 ani experienta in lucrari privind constructiaunor depozite ecologice;specialist in instalarea geomembraneiexperienta intr-un proiect privind constructia unor depozite ecologice in care a avut atributii de supervizare a lucrarilor de instalare a geomembranei;2.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei masinilor/utilajelor/echipamentelor prezentate in formularul 8.1; 3.Ofertantul(operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 (un) contract de lucrari de constructie a unui depozit ecologic de deseuri, a carui valoare sa fie de minim 13.400.000 lei fara TVA.Cerinta se considera indeplinita si daca ofertantul demonstreaza experienta in ultimii 5 ani prin maxim 3 proiecte similare si finalizate a caror valoare cumulata sa fie de cel putin echivalentul mentionat mai sus.Proiectele similarevor fi insotite de documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate in cerinta minima: contract, proces-verbal de receptie finala, recomandari din partea beneficiarilor, in original sau copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 19038 din 15 decembrie 2009.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice documentatia de atribuire care contine si planse nu poate fi publicata in SEAP. Aceasta va fi ridicata de la sediul Consiliul Judetean Suceava, camera P 03, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148 int 150, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2009 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer