Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru obiectivul de investitii Canalizare si statie de epurare Marga


Anunt de participare numarul 81481/03.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Marga (Primaria Comunei Marga)
Adresa postala: Str.principala nr.217 localitatea Marga jud.Caras-Severin, Localitatea: Marga, Cod postal: 327260, Romania, Punct(e) de contact: Adam Trandafir, Tel.0255524570, In atentia: D-ului primar, Email: [email protected], Fax: 0255524401, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitiiCanalizare sistatie de epurare Marga
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Marga, judetul Caras- Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de canalizare sistatie de epurare in comuna Marga
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform fisei de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: 3, 359, 118RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participarein sumade 67.182 ron (2% din valoarea estimata a contractului, fara TVA;)Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Guvernul Romaniei conform OG7/2006 :90% Guvernul Romaniei si 10% Bugetlocal
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea-original si/sauCazier judiciar/certif. echivalent;Declaratie privind neinc.in prevederile art. 181 -original;Certificat de Atestare Fiscala priv. plata taxelor si impoz. la Bug. de stat - valab. la data licitatiei D.G.F.P.-original sau copie legalizata; Certificat privind indeplinirea obligatiilor exig. la plata a impoz.si taxelor catre bugetul local (original sau copie legalizata);Declaratie de conf.Legea 161/2003 (original);
Pt pers. juridice romane: Certificatul de inregistrare copie;Certificatulconstatator O.R.C.pentru ofertantul care participa emis cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor-in original sau copie legalizata;Statut si contractul de societate in copie.Pt.persoane fizice romane: autorizatia de functionare si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala, alte echivalentePt.persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa doved. o forma de inregistrare ca pers.juridica / fizica sau de inreg./ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf. preved. legale din tara in careofertantul este rezident.Documentele tr. sa dovedeasca faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate de tipul celor supuse ofertarii.Documentele vor fi prez. in traducere legalizata in lb romana .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: - Prezentare copii Bilanturi contabile sau extrase din bilant vizate de Administratia Financiara pe ultimii 3 ani (ultimele 3 exercitii financiare): 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008;Pentru persoane juridice straine: se solicita bilanturile contabile(sau echivalent) inregistrate la organele competente din tara respectiva pe ultimii 3 ani;
- Prezentare formular Identificarea financiara.Daca ofertantul are conturi la mai multe banci, va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte;
- Prezentare formular Informatii generale - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008);
- Dovezi privind asigurarea riscului profesional, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform fisa de datea achizitiei: Cifra de afaceri minima: - sa fi inregistrat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) de minim 6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa urmatoarele formulare:
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Experienta similara(lucrari);
-Recomandare(lucrari) -- Se vor prezenta recomandari de la toate lucrarile similare executate si in curs de executie. Pentru confirmarea acestor contracte se vor prezenta documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar al lucrarii;
-Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune ofertantulpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
-Dotare cu personal tehnic de urmarire acreditat: RTE (responsabil tehnic executie);
Pentru expertii cheie se va prezenta : curriculum vitae, diploma studii copie, carte de munca copie Daca expertii cheie propusi nu lucreaza la firma ofertanta se vor prezenta contracte de prestari servicii sau contracte de munca incheiate pe o perioada determinata, intocmite si vizate conform legislatiei in vigoare. Se solicita copie dupa cartea de munca, diplome, calificari, autorizari, contracte prestari serviciipentru expertii cheie care nu sunt angajati la firma ofertanta.
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani;
- prezentare copie Certificat ISO 9001 - care sa ateste implementarea sistemului de management alcalitatii; sau echivalent
- prezentare copie Certificat ISO 14001- care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii de mediu ; sau echivalent
- prezentare copie Certificat OHSAS 18001 Managementul Securitatii si Sanatatii in Munca valabil la data deschiderii ofertelor; sau echivalent
Daca un grup de operatori economici depune oferta sau candidatura comuna, va fi prezentat acordul de asociere;
- Informatii privind subcontractantii conform fisei de date a achizitiei: Completarea si prezentarea formularului lista cusubcontractantii, specializarea si acordul acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea a minim 3 lucraricare au avutca obiect executarea unor lucrari similare(canalizare) cu o valoare mai mare de 800.000 Euro;
- Se vor prezenta recomandari de la toate lucrarile similare executate si in curs de executie.-dotare cu personal tehnic de urmarire acreditat : RTE cu documente de atestare valide
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2009 12:00
Locul: Primaria Marga, nr.217, localitatea Marga, jud. Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)021 310.46.42, Adresa internet (URL): www cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Caras - Severin
Adresa postala: str Horea Nr 2-4, Localitatea: Resita, Cod postal: 320061, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al AC consid nelegal-art.256^2/OUG34/06 sau 10 zile de la comunic rezultatului-conf art.281(1)/OUG34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Marga
Adresa postala: str.principala nr.217 loc marga, jud.Caras Severin, Localitatea: Marga, Cod postal: 327260, Romania, Tel.0255524570, Email: [email protected], Fax: 0255524401
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer