Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru obiectivul de investitii "Canalizare si statie de epurare in sistem centralizat in comuna Arbore, judetul Suceava".


Anunt de participare numarul 80982/25.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI ARBORE
Adresa postala: str. Principala, nr.698A, Localitatea: Arbore, Cod postal: 727015, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE TIRON, Tel.0230539411, Email: [email protected], Fax: 0230539411, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitii "Canalizare si statie de epurare in sistem centralizat in comuna Arbore, judetul Suceava".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Arbore, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitii "Canalizare si statie de epurare in sistem centralizat in comuna Arbore, judetul Suceava".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 997, 724RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 59000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetde stat conform O.G. nr. 7/2006 prin programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea; 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; 3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata; 4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;5.Cazier fiscal, in original sau copie legalizata. 6.Cazierului judiciar sau certificate echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/ administratorii legali ai firmei ofertante. 7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata;9. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial in copie;10.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindcifra de afaceri;2.Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara; 3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara; 5. Declaratie privind situatia financiara si Informatii privind situatia financiara; 6.Declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau are ca surse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace (Scrisori de bonitate din partea bancilor) suficiente pentru a realiza executarea lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Realizarea unei cifre medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) egala sau mai mare de 8993000 lei RON;2.Lichiditatea efectiva (imediata) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100%, pentru anul financiar 2008;3.Solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30%, pentru anul financiar 2008;4.Ofertantul trebuie sa prezinte Scrisoare de bonitate din partea unei banci prin care se confirma ca la data deschiderii ofertelor acesta are accesul la facilitatile de credit in suma de 1.000.000 lei privind realizarea obiectivului de investitii a carui executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; 2.Declaratie privind asigurarea tehnica;
3.Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani;
4.Fisa de informatii privind experienta similara;
5.Informatii privind subcontractantii;
6.Informatii privind asocierea;
7.Certificat SR EN ISO seria 9001 pentru lucrari de constructii, inclusiv pentru codul CAEN 4221 Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide;
8.Certificat SR EN ISO seria 14001, pentru lucrari de constructii, inclusiv pentru codul CAEN 4221 Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide;
9.Certificarea OHSAS 18001 pentru lucrari de constructii, inclusiv pentru codul CAEN 4221 Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Oper ec tr sa aiba angajati cu carte de munca sau contract individual de munca la data desch of pers cheie resp pentru indepl contr, respectiv: -seful de lucrari, ing const civile si industriale abs cu diploma de licenta in domeniul resp, cu cel putin 10 ani exp;
-minim 1 RTE lucr de const in domeniul IX cu atestat valabil la data ofertarii;
-minim 1 RTE lucr de constr in domeniul I cu atestat valabil la data ofertarii;
-minim 1 RT cu sudura (PEHD +OTEL) cu atestat valabil la data ofertarii;
-minim 1 resp cu controlul tehnic de calitate in constr, domeniul 6 cu atestat valabil la data ofertarii;
-minim 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in dom produse pentru constructii - cu atestat valabil la data ofertarii;
-minim 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constr, domeniul constructii civile, industriale, categoria de importanta B + C - cu atestat valabil la data ofertarii;
-minim 1 specialist cu studii superioare in domeniul electric;
-minim 1 resp cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI - cu atestat valabil la data ofertarii;
-minim 1 responsabil cu implementarea si mentinerea Sistemului de Management Integrat (SMI) - cu atestat valabil la data ofertarii;
-lista electricienilor autorizati (cel putin 2 electricieni autorizati);
-lista sudorilor autorizati in otel (cel putin 2 sudori);
-lista sudorilor autorizati in polietilena (cel putin 2 sudori);
-lista muncitorilor instalatori (cel putin 2 muncitori instalatori).2.Oper ec tr sa faca dovada ca are in dotare, utilajele si echip necesare realizarii lucrarii, respectiv: - autobasculante pentru transport materiale de constructii minim 5 buc;
- autotransportoare de beton minim 3 buc;
- excavator pe senile minim 3 buc;
- buldozer pe senile minim 2 buc;
- macara de minim 12, 5 tf minim 2 buc.- buldoexcavator minim 1 buc;
- autogreder minim 1 buc;
-vibrocompactor pe pneuri minim 1 buc;
- aparat de sudura PEHD minim 1 buc;
- laborator de gradul II autorizat ISC.3.3 (trei) contracte a carui obiect este ex luc de canalizare si statie epurare, fin in ultimii 5 ani, a caror valoare insumata fara T.V.A. sa fie egala sau mai mare decat 1450000 lei RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2009 17:00
Locul: Primaria comunei Arbore, judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Arbore, judetul Suceava.
Adresa postala: Localitatea Arbore, comuna Arbore, judetul Suceava., Localitatea: Arbore, Cod postal: 707215, Romania, Tel.0230-539.410, Email: [email protected], Fax: 0230-539.411
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2009 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer