Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru obiectivul de investitii ALIMENTARE CU APA SAT BOTOSANA, COMUNA BOTOSANA, JUDETUL SUCEAVA"
Anunt de participare numarul 76634/02.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOTOSANA
Adresa postala: localitatea Botosana, comuna Botosana, judetul Suceava, Localitatea: Botosana, Cod postal: 727050, Romania, Punct(e) de contact: VASILE SLEVOACA, Tel.0230 530.207, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0230-539.148, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitii ALIMENTARE CU APA SAT BOTOSANA, COMUNA BOTOSANA, JUDETUL SUCEAVA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Botosana, comuna Botosana, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitii "ALIMENTARE CU APA SAT BOTOSANA, COMUNA BOTOSANA, JUDETUL SUCEAVA".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 795, 727.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 55900 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de executie a lucrarilor se va desfasura in conformitate cu Ordinul MEF/MT/MDLPL nr. 915/465/415 din 25 martie 2008 pentru aprobarea conditiilor contractuale generale si speciale la incheierea contractelor de lucrari.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in originalsau copie legalizata, sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine in original sau copie legalizata.
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale (Formular nr. B2);
2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2005, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
5. Declaratie privind situatia financiara (Formular nr. 12J)si Informatii privind situatia financiara (Anexa la Formular nr. 12J);
6.Scrisoare de confort in valoare de 2.500.000 lei RON valabila 120 de zile de la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) va fi de minim 7.566.800 lei RON.2.Lichiditatea efectiva (imediata) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100%, pentru anul financiar 2008.Rata rapida reflecta posibilitatea activelor circulante concretizate in creante si trezorerie de a acoperi datoriile curente (ele reprezinta activele la care apar cel mai probabil pierderi in cazul lichidarii).Formula de calcul: (Active circulante - Stocuri)/Datorii curente x 100 > 100%3. Solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30%, pentru anul financiar 2008.Se va prezenta gradul in care disponibilitatile financiare acopera platile scadente pentru ultimul an pentru care exista exercitiul financiar incheiatrespectiv anul2008 , atestat prin Scrisoare de bonitate de la o banca agreata de ofertant.4.Scrisoare de confort in valoare de 2.500.000 lei RON valabila 120 de zile de la data deschiderii ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Dec pv l pr lucr sim ex in ult 5 ani imp la data dep of;2.Ex sim; 3.Dec pv as teh din care sa rez ca oper ec are in dotare, ut si echip nec r luc, res: aparat de sudura PEHD minim 2 buc;autobas pt tr mat de const minim 3 buc; tr de beton minim 1 buc;vibratoare cu lance minim 2 buc; compactor minim 1 buc;buldozer minim 2 buc;excavator minim 2 buc;statie de betoane autorizata ISC, atestata tehnic;betoane cu cer pe produs;lab de gradul II autorizat ISC; bal proprie cu aut OGA, cu permis de ex ANRM. Se face dovada cu prez de acte cont in original sau copii leg.Pt dot, ut si echi care nu sunt in dot proprie, of vor pr cont sau conv in or sau copie leg cu furn aces.4. Dec pv as cu per, din care sa r ca op ec are minim 100 de angajati cu carte de munca in trim I 2009. 5. Dec in or sau copie leg de la I.T.M. din care sa r ca op ec are minim 100 de ang cu carte de munca in tr I 2009. 6. Op ec tr sa aiba angajati cu carte de munca in tr I 2009 pers cheie resp pt indep contr, res: minim 2 ing hidrotehnisti ab cu dip in d resp, cu cel putin 10 ani vechime; minim 1 res teh cu ex luc de cons in dom IX Cons ed si de gos com cu at vala la data of si cu vechime de minim 5 ani;minim 1 res teh cu ex lucrde cons in d I Cons civile, ind si agroz - cu at val la data of si cu vechime de minim 5 ani; minim 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, domeniul 6 Lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare - cu atestat valabil la data ofertarii si vechime de minim 5 ani; minim 1 inginer sau 1 maistru specializarea instalatii cu cel putin 10 ani vechime; minim 2 sudori PEHD aut;minim 2 sudori in otel aut. Pt per cheie res pt ind contr nu se accepta contracte de col, vol, conv civile e.t.c.7. Se vor pr si CV-urile per de cond, pr si a pers cheie resp pt indepl contr. Pt a ver infor din CV, pt f ex cheie pr ofer va depune: 8. Copii ale dip de st si ale cert prof ob si ment in CV.9. Copii dupa car de munca din care sa rez ca sunt ang aut contr in trim I 2009.10.Inf pr subc.11.Inf pr asoc. 12. ISO 9001:2001;13.ISO 14001; 14.OHSAS 18001/2004 pt domt c hidr si ed.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Of vor pr cel putin 1 (un) cont a carui obiect este ex luc si retele de alimentare cu apa si canalizare, fin in ul 5 ani, a carui val fara T.V.A. sa fie egala sau mai mare decat 838.700 lei RON.Se vor prezenta: 1. Copie dupa cont de luc; 2. Copie dupa pr ver de rec la ter lucr;3. Recom din partea ben v de ISC.2.Op ecare in dotare, ut si echi nec real luc, resp: - ap de sudura PEHD minim 2 buc;
- aut pt tr mat de const minim 3 buc; tran de beton minim 1 buc;
- vibr cu lance minim 2 buc;
- compactor minim 1 buc;
- buldozer minim 2 buc;
- excavator minim 2 buc;
- statie de betoane autorizata ISC, atestata tehnic;
- betoane cu certificare pe produs;
- laborator de gradul II autorizat ISC.- balastiera proprie cu autorizatie OGA, cu permis de exploatare ANRM.Se face dovada cu prezentarea de acte contabile in original sau copii legalizate.Pentru dotarile, utilajele si echipamentele care nu sunt in dotarea proprie, ofertantii vor prezenta contracte sau conventii in original sau copie legalizata cu furnizorii acestora.3.Op ec tr sa aiba angajati cu carte de munca in tr I 2009 per cheie res pt in cont, resp: -minim 2 ingineri hidrotehnisti absolventi cu diploma in domeniul respectiv, cu cel putin 10 ani vechime;
- minim 1 res tehnic cu ex lucr de cons in dom IX Cons ed si de gos comu cu atestat valabil la data ofe si cu vechime de minim 5 ani;
-minim 1 resp tehnic cu executia luc de cons in domeniul I Cons civile, ind si agroz - cu atestat valabil la data of si cu vechime de minim 5 ani;
-minim 1 resp cu contr tehnic de calitate in const, domeniul 6 Luc si retele de alim cu apa si canalizare, imb fun - cu at val la data ofer si vechime de minim 5 ani;
-minim 1 inginer sau 1 maistru sp inst cu cel putin 10 ani vechime;
-minim 2 sudori PEHD aut;
-minim 2 sudori in otel aut. Pt pers cheie resp pentru ind contr nu se accepta cont de col, vol, conv civile e.t.c.Se vor pr copii ale dip de studii si ale cert prof obt si copii dupa car de munca din care sa rez ca sunt ang aut cont in tr I 2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2009 17:00
Locul: Primaria comunei Botosana, localitatea Botosana, comuna Botosana, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta nu poate publica documentatia de atribuire in SEAP din motive tehnice deoarece aceasta are un volum foarte mare si contine harti, planse, devize e.t.c. Documentatia de atribuire se obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante.Raspunsurile la clarificari se vor publica pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 9, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Botosana
Adresa postala: Localitatea Botosana, comuna Botosana, judetul Suceava., Localitatea: Botosana, Cod postal: 727050, Romania, Tel.0230 539148, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0230 539148
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2009 13:50