Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru Reabilitare, Consolidare, Modernizare, Hotel Flora, amplasat in Geoagiu Bai , judetul Hunedoara Proiectare si Executie


Anunt de participare numarul 82591/20.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana pentru Tineret Hunedoara
Adresa postala: Str. Gheorghe Baritiu nr.2, Localitatea: Deva, Cod postal: 330065, Romania, Punct(e) de contact: Grigoras Cristian, Tel.0254-214448, Email: [email protected], Fax: 0354-803492, Adresa internet (URL): www.tineret-hunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: cultura, activitati pentru tineret, activitati recreative
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru Reabilitare, Consolidare, Modernizare, Hotel Flora, amplasat in Geoagiu Bai , judetul Hunedoara Proiectare si Executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Hotel Flora, statiunea Geoagiu-Bai, oras Geoagiu, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 436, 654RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2009 - 2.100.000 ron
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare, Consolidare, Modernizare, Hotel Flora, amplasat in Geoagiu Bai , judetul Hunedoara Proiectare si Executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212172-2 - Lucrari de constructii de centre de recreere (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
71223000-7-Servicii de arhitectura pentru lucrari de extindere a constructiilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORMCAIETULUI DE SARCINI/TEMEI DE PROIECTARE - ANEXATE
Valoarea estimata fara TVA: 4, 436, 654RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare: 80.000 lei / 90 zile.Garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului - Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat: Ministerul Tineretului si Sportului - Directia Judeteana pentru Tineret Hunedoara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociare / subcontractare cf. art. 44 , 44 / OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau copii legalizate certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale formulare tip emise de autoritatile competente in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
3. Pentru persoane juridice /fizice straine, cerinta minima obligatorie este prezentarea de documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FormularInformatii generale /Declararea cifrei de afaceri cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).Bilantul contabil pe anii 2006, 2007, 2008 vizate siinregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie.
2.Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata.
3.Scrisoare de bonitate financiara emisa de banca. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel putin de 12.000.000 lei.2.Operatorul economic va dovedi ca are acces la linii de credit sau ca dispune de mijloace financiare suficiente si negrevate de datorii pentru a realiza cash-flow in valoare de min. 1.000.000 lei pentru executia lucrarii pe o anumita perioada impusa 4 luni.3.Obligatoriu pe fiecare an (2006, 2007, 2008) sa existe urmatorii indicatori: - Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)> 100 %- Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)> 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de experienta similara:
- Pentru proiectare: lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta in acest sens: contractele de servicii in copie, semnate si stampilate conform cu originalul;
recomandari din partea beneficiarilor; copiile proceselor verbale de receptie a documentatiilor;
Pentru executie lucrari: contractele de executie de lucrari in copie, semnate si stampilate conform cu originalul; recomandari din partea beneficiarilor vizate de ISC; procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
Nota: -Se va lua in considerare ca lucrare similara, executarea unei lucrari de reabilitare, consolidare si modernizare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta obligatoriu dovada executarii in ultimii 5 ani a cel putin 3 lucrari similarede aceeasi complexitate din care cel putin una sa fie in valoare de4.000.000 lei, valoare fara TVA. Pentru activitatea de proiectare se va prezenta obligatoriu dovada realizarii in ultimii 3 ani a 3 proiecte similare cu obiectul contractului supus licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar al ofertei
60%
Descriere: Pn = (pret minim/pret(n) x punctaj maxim alocat
2.
Durata de elaborare a P.T.
15%
Descriere: Pn = termen min/ termen(n) x punctaj max
3.
Durata de executie a lucrarii
15%
Descriere: Pn = termen min/ termen(n) x punctaj max
4.
Termen de garantie a lucrarii
10%
Descriere: Pn = termen(n)/termen max. x punctaj max. alocat
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
693 / 14.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2009 12:00
Locul: Sediul Directiei Judetene pentru Tineret Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care doresc sa participe.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: P-ta I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Judeteana pentru Tineret Hunedoara - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Gheorghe Baritiu nr.2, Localitatea: Deva, Cod postal: 330065, Romania, Tel.0254214448, Email: [email protected], Fax: 0354803492, Adresa internet (URL): www.tineret-hunedoara.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 19:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer