Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru realizarea investitiei "Birouri si arhiva Directia de Munca si Protectie Sociala Giurgiu si Casa Judeteana de Pensii Giurgiu"


Anunt de participare numarul 84487/13.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE MUNCA SI PROTECTIE SOCIALA A JUDETULUI GIURGIU
Adresa postala: STR. INDEPENDENTEI, BLOC 106, SC.B, MEZANIN, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080307, Romania, Punct(e) de contact: ELENA BIRA, Tel.0246/213316, Email: [email protected], Fax: 0246/212872, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru realizarea investitiei "Birouri si arhiva Directia de Munca si Protectie Sociala Giurgiu si Casa Judeteana de Pensii Giurgiu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Giurgiu, Str. Dorobanti nr.18
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru realizarea investitiei "Birouri si arhiva Directia de Munca si Protectie Sociala Giurgiu si Casa Judeteana de Pensii Giurgiu"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211300-2 - Lucrari de constructii de case (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii
Valoarea estimata fara TVA: 3, 698, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 55.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea:
SolicitatDACerinta obligatorie : - Formularul nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: SolicitatDACerinte obligatorii: 1. - Formularul nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006
2. - Certificate constatatoare (in original) privind indeplinirea la data publicarii anuntului de participare, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), valabile la data deschiderii ofertelor :
2.1. - Certificatde atestare fiscala pentru persoane juridice (original)- eliberat de A.N.A.F. teritoriala.
2.2. - Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice (original) - eliberat de primaria locala.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil, sau se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, sauare datorii scadente si neachitate , sau certificatele nu sunt in termenul de valabilitate, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara : Solicitat DACerinte obligatorii: Ofertantul/candidatul trebuie sa-sidemonstreze situatia economica si financiara prin prezentarea urmatoarelordocumente :1. - Bilantul Contabil sau extras din bilantul contabil aferent anului 2006, vizat si inregistrat de organele competente - copie legalizata sau semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate;2. - Bilantul Contabil sau extras din bilantul contabil aferent anului 2007, vizat si inregistrat de organele competente - copie legalizata sau semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate;3. -Bilantul Contabil aferent anului 2008, vizat si inregistrat de organele competente, sau Extras din Bilantul contabil la 31.12.2008, cu principalii indicatori contabili - copie legalizata sau semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate;4. - Scrisoare de Bonitate din parteaunei banci sau a unei societati recunoscute de audit financiar/ contabil original5. - Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2006, 2007 si 2008 Informatii generale Formularul nr. 3Cifrade afaceri medie anuala - 7.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica: Solicitat DACerinte obligatorii:
1. - Experienta similara - ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in executialucrarilor de constructii sau de reabilitare si va prezenta lista a cel putin 3 lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de contracte si eventual procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor in copie Formular nr. 4
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Formular nr. 5
3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, si specializarile din constructii Formular nr. 6
- declaratia va cuprinde si informatiile si documentele/avizele/autorizatiile necesare privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, asigurarea controlului calitatii in constructii.
4. - Certificat de autorizare a sistemului de asigurare a calitatii / managementul calitatii sau alt document echivalent - standarde SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000), OHSAS 18001:2007, SR EN ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004), aplicabile domeniului de activitate, sau daca nu este certificat, documentele principale ale sistemului avizate de catre specialisti sau organisme agreate de Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului sau certificate de catre un organism de acreditare; copie legalizata, sau semnata si stampilata pentru conformitate pe fiecare pagina
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2009 11:00
Locul: DMPS GIURGIU str. Independentei, bl.106 Mezanin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DMPS GIURGIU a atasat documentatia de atribuire la acest anunt. In situatia in care nu se poate vizualiza, aceasta se datoreaza unor probleme de ordin tehnic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu - Sectia Contencios -administrativ si fiscal ; Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Portului, nr.13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080556, Romania, Tel.0246212725, Fax: 0246217492, Adresa internet (URL): http//portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Directiei de Munca si Protectie Sociala Giurgiu
Adresa postala: str. Independentei bl. 106 Mezanin, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080556, Romania, Tel.0246/213316, Fax: 0246/212872
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer