Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru "Statie de epurare si retele canalizare in localitatea Horodnic de Sus, judetul Suceava"


Anunt de participare numarul 83905/07.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HORODNIC DE SUS (PRIMARIA HORODNIC DE SUS SUCEAVA)
Adresa postala: comuna Horodnic de Sus, str. Centru, nr. 1057, judetul Suceava, Localitatea: Horodnic de Sus, Cod postal: 727305, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE SBIERA, Tel.0230/415311, In atentia: GHEORGHE SBIERA, Email: [email protected], Fax: 0230/415313, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru "Statie de epurare si retele canalizare in localitatea Horodnic de Sus, judetul Suceava"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Horodnic de Sus, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare
Lucrarti de constructie de statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Colectoare canalizare
Lungimea totala a retelei de canalizare este de 9500 ml. Colectoarele care functioneaza gravitational au o lungime totala de 8800 km cu Dn 250 mm. Reteaua care functioneaza prin pompare are diam. 100 mm si o lungime totala de 700 m. S-au prevazut 7 statii de pompare si reteaua care deserveste aceste statii de pompare are o lungime de 700 ml cu diam. 100 mm. 6 statii de pompare sunt echipate cu 1 electropompa cu Q=3, 6 mc/h, P=1, 0 kW si H=7 mCA, iar o statie este echipata cu 1 electropompa cu Q=3, 6 mc/h, P=2, 0 kW si H=25 mCA.2. Statie de epurare
Statia de epurare folosita este o statie ecologica cu Q=210n mc/zi si este amplasata pe malul drept al paraului Horodnic la cca 500 m aval de podul de pe DN 2E.
2.1. Camin de comutare: diam. interior de 1, 50 m si o adancime de 1, 80 m.
2.2. Camin pentru gratar: diam. interior de 1, 50 m si o adancime de 1, 80 m.
2.3. Camine pentru deznisipator si separator de grasimi: diam. interior de 2, 00 m si o adancime de 4, 00m.
2.1.2. Statie de pompare apa menajera: diam. interior de 4, 00 m si o adancime de 6, 00 m.
2.2. Statie de pompe namol: diam. interior de 4, 00 m si o adancime de 4, 00 m.
2.3. Platforme din beton armat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 114, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participareValoare = 80.000 leiPerioada de valabilitate: minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor plus inca 30 zile extindere
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul localBugetul de stat (O.G. 7/2006)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cazier judiciar
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
Conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Documente din care sa rezulte exercitiile financiare pe ultimii 3 ani
Conform documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri, medie anuala - minim 8.200.000 leiProfitul anual pe ultimii 3 ani (media) - pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Fisa de informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani
Conform documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 3 contracte de lucrari pe categoria vizata de proceduraContracte cu o valoare minima de 1.370.000 lei fiecare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
durata de executie a lucrarii
30%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus
19%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 11:00
Locul: Primaria Horodnic de Sus, comuna Horodnic de Sus, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul sa fie prezent la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004021/3104641, Email: [email protected], Fax: 004021/3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0040230/216321, Fax: 0040230/251383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Horodnic de Sus
Adresa postala: str. Centru nr. 1434, Localitatea: Horodnic de Sus, Cod postal: 727305, Romania, Tel.0230/415311, Email: [email protected], Fax: 0230/415311
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2009 21:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer