Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari "Pod pe DJ108M, km50+734 peste raul Crasna, in localitatea Berveni"


Anunt de participare numarul 53675/26.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.0261-713693, int.165, In atentia: ing.Amati Rodica, Email: [email protected], Fax: 0261-713589
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari "Pod pe DJ108M, km50+734 peste raul Crasna, in localitatea Berveni"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pod pe DJ108M, km50+734 peste raul Crasna, in localitatea Berveni, judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari la "Pod pe DJ108M, km50+734 peste raul Crasna, in localitatea Berveni", jud.Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262423-2 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatiile capitale vizeaza un pod din beton armat turnat monolit cu 3 deschideri cu lungimea 14, 50+19, 80+14, 50. Reparatia podului consta in executarea unei placi de suprabetonare dupa demolarea partiala a actualelor console ale podului atat de pe suprastructura cat si de pe infrastructura.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 213, 756RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 15000 lei si Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie:
- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea III- Formulare a documentatiei de atribuire.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 SolicitatCerinta obligatorie:
- Completarea Formularelor 12B si 12Cdin Sectiunea III- Formulare a documentatiei de atribuire.
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale Solicitat
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si constributiilor de asigurari sociale, emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Financiar de Stat - in original sau copie legalizata, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor;
Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal -in original sau copie legalizata, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani SolicitatInformatii privinddotarea cu utilaje/echipamente SolicitatInformatii privind personalul
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii5 ani Formularul 12F din Sectiunea III- Formulare a documentatiei de atribuire.-Ofertantii trebuie sa faca dovada executariiminim a unei lucrari similare fizic (clasa E de incarcare, cu doua benzi de circulatie, doua trotuare, distanta intre culei de minim 50m) cu lucrarea ce face obiectul achizitiei, insotita de Contractul de executie lucrari, Proces verbal la terminarea lucrarilor, Recomandarea beneficiarului vizata de ISC, pe scurt caracteristicile podului executat.(prin lucrari similar fizic se inteleg lucrari de reparatii capitalesau lucrari de executare poduri)Cerinta obligatorie : Se solicita Formularul 12 H din Sectiunea III- Formulare a documentatiei de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot disponibiliza un minim de utilaje /echipamente, dupa cum urmeaza : - macara portal mobila de transp.sine- macara pe pneuri-excavator pe senile-budozer pe senile-pompa hidraulica de beton cu 100m conducta-aparat de torcretat-repartizatorfinisormixturaasfaltica- cilindru compactorPentru utilajele care nu le au in dotare se va prezenta Contractul de inchiriereCerinta obligatorie: Se solicita Formularul 12 I din Sectiunea III - Formulare a documentatiei de atribuire vizat de ITM, insotita de CV-urile personalului de conducere, al persoanei responsabile tehnic, precum si a persoanei responsabile cu calitatea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Consiliului Judetean Satu Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere personal, sau prin reprezentant imputernicit care va face dovada imputernicirii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-710732, Fax: 0261-710732
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2008 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer