Licitatie Publica - Contract de lucrari privind ? PROIECTARE SI EXECUTIE A LUCRARILOR DE CONSTRUIRE - MODERNIZARE ? PIATA PROGRESUL?
Anunt de participare numarul 124786/29.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia de Administrare a Pietelor Sector 4
Adresa postala: Sos. Giurgiului nr. 109A, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Florescu, Tel. 0314.370.699; 0314.254.141, Email: [email protected], Fax: 0314.370.698, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari privind? PROIECTARESIEXECUTIE A LUCRARILOR DE CONSTRUIRE - MODERNIZARE ? PIATA PROGRESUL?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Soseaua Giurgiului nr. 109A, Bucuresti, sectorul 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectaresiexecutie a lucrarilor de Construire-Modernizare ? Piata Progresul, aflata in proprietatea privata a MunicipiuluiBucuresti si administrata direct de catre Directia de Administrare a Pietelor Sector 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Fisei de date a achizitiei si studiului de fezabilitate atasate prezentului anunt
Valoarea estimata fara TVA: 25, 352, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: - 300.000, 00 lei.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit de investitii + Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 O.U.G.34/2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor valabile la data deschiderii ofertelor
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale conform Formularului V.3 anexat,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
din care sa rezulte ca cifra neta medie anuala de afaceri pe anii fiscali 2008, 2009 si 2010 este mai mare sau cel putin egala cu 46.898.500, 00 lei respectiv 11.000.000, 00 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data deschiderii ofertei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) demonstrarea experientei similare - executie: ?incheierea, executarea si finalizarea de constructii civile in valoare mai mare sau cel putin egala cu 4.820.000, 00 euro fara TVA sau echivalent in lei, in cadrul a cel mult doua contracte de lucrari, care saaiba o suprafata desfasurata de cel putin 12 000 mp, realizata din structura de rezistenta executata integral din elemente prefabricateb) demonstrarea experientei similare - proiectare: ? proiectarea unui contract similar avand ca obiect proiectarea de lucrari similare de constructii civile (complex comercial) in valoare mai mare sau cel putin egala cu 212.000, 00 euro fara TVA sau echivalent in lei, insotita de copiile xerox a contractului de servicii declarat, procesul verbal de predare - primire;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2011 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform Fisei de date a achizitiei
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC RESURSE UMANE
Adresa postala: SOSEAUA GIURGIULUI NR. 109A, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040658, Romania, Tel. 0314.370.699; 0314.254.141, Email: [email protected], Fax: 0314.370.698
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2011 13:03