Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari privind extinderea, consolidarea si supraetajarea sediului din Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4


Anunt de participare numarul 98624/22.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4
Adresa postala: Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041546, Romania, Punct(e) de contact: Razvan Popescu, Tel.0214606166, Email: [email protected], Fax: 0214606167, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea autoritatii locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari privind extinderea, consolidarea si supraetajarea sediului din Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea consta in consolidarea cladirii existente, constructia unui corp nou de cladire si supraetajarea atat a constructiei existente cat si a corpului nou de cladire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt prezentate in listele cu cantitatile de lucrari si caietele de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 677, 261.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 70.000 lei, valabilitate = 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de buna executie = 7% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la bugetul local al Sectorului 4, iar plata se va face in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta , ,Anexa nr. 10 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Se va prezenta , ,Anexa nr. 11 - Informatii generale.Cifra de afaceri medie pe perioada 2007-2009 trebuie sa fie mai mare 7.000.000 lei.Pentru conversia in lei, in cazul in care cifra de afaceri este prezentat in euro, se va lua in calcul cursul mediu B.N.R. pentru fiecare an astfel:
- anul 2009:1 euro = 4, 2376 lei
- anul 2008:1 euro = 3, 6809 lei;
- anul 2007:1 euro = 3, 3337 lei.
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest sens operatorii economici vor prezenta documente edificatoare din care sa rezulte apartenenta la aceasta categorie de intreprinderi. Sunt acceptate actele din care rezulta cifra medie de afaceri solicitata mai sus.
B. Se vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) vizate si inregistrate de autoritatile competente (in copie xerox, conform cu originalul).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, in copie xerox, conform cu originalul, tradus autorizat si legalizat, conform prevederilor legale. In cazul in care nu s-a depus bilantul pe anul 2009 se vor prezenta bilantul contabil la 30.06.2009 si balanta de verificare la 31.12.2009.
La cererea comisiei de evaluare, ofertantii vor trebui sa prezinte bilanturile/documentele originalele, vizate si inregistrate de autoritatile competente.Sunt acceptate bilanturile/documentele care sunt pe profit.
C. Indicatorul economico-financiar lichiditate pentru anul 2009 trebuie sa fie de minim 1.D. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au acces la fonduri de cel putin 20% din valoarea ofertata a lucrarilor (disponibilitati in cont, linii de credit, etc.) dar nu mai putin de 800.000 lei.Sunt acceptate actele din care rezulta indeplinirea acestor cerinte.E. Scrisoare de bonitate bancara de la banca emitenta a documentelor referitoare la disponibilitati in cont/linii de credit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: A. Se va prezenta , ,Anexa nr. 16 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate insotita de cel mult patru contracte de executie lucrari similare, de reabilitare cladiri administrative, birouri si/sau cultural-educative, in valoare cumulata si efectiv realizata de minim 800.000 euro fara TVA. Fiecare contract va fi insotit de , ,Formularul B3 - Experienta similara si copii dupa: p.v. de receptie la terminarea lucrarilor fara obiectiuni, recomandare din partea beneficiarului care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.B. Se va prezenta , ,Anexa nr. 13 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
C. Se va prezenta , ,Anexa nr. 14 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotit de CV-urile urmatorului personal:
- un sef de santier din care sa rezulte absolvirea unei institutii de invatamant superior in specializarea constructii civile;
- un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestatde MDRL in domeniul constructii civile;
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate a lucrarilor (RCTC) in domeniul constructii civile, atestat ISC.Toate CV-urile vor fi in original insotite de declaratia de disponibilitate si exclusivitate pe perioada derularii contractului si copii dupa atestat/autorizatie si legitimatie, in termen de valabilitate. Pentru personalul de mai sus se vor prezenta copie dupa contractul de munca pe perioada nedeterminata (vizat ITM), sau contract de prestari servicii, valabil pe durata de derulare a contractului.
Sunt acceptate actele din care rezulta indeplinirea cerintelor solicitate mai sus.D. Ofertantul va face dovada detinerii unui spatiu de depozitare de minim 60 mp, situat pe raza sectorului 4, pe care il pune la dispozitia autoritatii contractante pe durata derularii contractului, in scopul depozitarii bunurilor institutiei. Ofertantantul va da o declaratie pe propria raspundere in acest sens, anexand si copii ale actelor doveditoare a detinerii spatiului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de axecutie
20%
Descriere: Este prezentata in fisa de date a achizitiei
3.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15%
Descriere: Este prezentata in fisa de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elemen. ofertei: pretul ofertei, durata de executie a lucrarii si garantia acordata lucrarilor. Va avea 2 runde de 24 ore, cu pauza 24 ore si va transmisa ofertantilor cu oferte admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2010 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2010 10:00
Locul: Bucresti Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii nu au dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. In acest sens se va completa: , ,Formularul nr. 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti Sectia a-VIII-a de Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.021.319.51.76, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021.319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041546, Romania, Tel.021.460.60.65, Email: [email protected], Fax: 021.460.61.67
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2010 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer