Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari „Proiect integrat - Alimentare cu apa localitatile Doclin si Binis, Canalizare menajera si statii de epurare localitatile Doclin si Binis, Comuna Doclin, Judetul Caras – Severin"


Anunt de participare numarul 99672/11.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Doclin Caras Severin
Adresa postala:  Com. Doclin, Localitatea:  Doclin, Cod postal:  327717, Romania, Punct(e) de contact:  Danut Oana, Tel. 0255527001, Email:  [email protected], Fax:  0255527001, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari „Proiect integrat - Alimentare cu apa localitatile Doclin si Binis, Canalizare menajera si statii de epurare localitatile Doclin si Binis, Comuna Doclin, Judetul Caras – Severin"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile Doclin si Bonis, Comuna Doclin, judetul Caras – Severin.
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarii de „Proiect integrat – Alimentare cu apa localitatile Doclin si Binis, canalizare menajera si statii de epurare localitatile Doclin si Binis, Comuna Doclin, Judetul Caras – Severin"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea lucrarii de „Proiect integrat – Alimentare cu apa localitatile Doclin si Binis, canalizare menajera si statii de epurare localitatile Doclin si Binis, Comuna Doclin, Judetul Caras – Severin"
Valoarea estimata fara TVA: 8, 120, 222RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pentru atribuirea contractului de lucrari este de 150.000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (daca este cazul) fara personalitate juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat ?i bugetele locale; Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local; Pentru persoanele juridice straine – un document similar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleBilant pentru 2006 / 2008Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 aniIdentificare financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pozitiv pe ultimii trei ani (global)15.000.000 leiDe la fiecare banca in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si cadre de conducere2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari3.Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
6.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
25%
Descriere: Ternenul de executie cel mai scazut
3.
Termen de mobilizare
10%
Descriere: Termenul ?care se poate interveni
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 11:00
Locul: La sediul Consiliului local Doclin din Com. Doclin, sat Daclin, nr.1, jud. Caras - Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisie de evaluare numita in acest scop, reprezentantul APDRP-CRPDRP 5 VEST Timisoara, reprezentantul Ministerului Finantelor Publice si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rural (FEADR) implementat prin Programul National de Dezvoltare Rural (PNDR), Masura 3.2.2.–„Renovarea, dezvoltarea satelor, ?unatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea ?valoare a mostenirii rurale "
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor;
Adresa postala:  str. Stravopoleos, nr.6, sector 3 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Tepe? Voda, nr.2A, Mun., Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/494.650, Fax:  0256/498.0923
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostiinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal (art.256 OUG34)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2010 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer