Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari, proiectare si executare sistem electronic de protectie perimetrala la RA Aeroportul International Sibiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 109672/15.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala:  str. Sos Alba Iulia, nr. 73, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550052, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Contracte, achizitii publice si marketing, Tel. 0269-253135, In atentia:  NISTOR Maria, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0269-253131, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de lucrari, proiectare si executare sistem electronic de protectie perimetrala la RA Aeroportul International Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba-Iulia, nr. 73, jud Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va proiecta si se vor executa lucrari de executare a unui sistem electronic de protectie perimetrala la RA Aeroportul International Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45312200-9 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 18, 102, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
66 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. part. 362.000 leiGar. buna executie: 10% din va. fara TVA a contr. (reducere 50% pentru IMM, cf. L.346/2004).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea.
? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata.
- Certificate constatatoare privind plata obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, a obligatiilor fiscale accesorii, precum si a altor debitePentru persoane juridice romane:
- Certificat emis de ORC de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (copie).
- Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelordin care sa rezulte ca:
- obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului prezentei proceduri;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.
- Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (Certificat de inregistrare fiscala).
Pentru persoanele juridice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare din punct de vedere fiscal, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
- Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul ; autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara :
- lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- se va completa Formularul Experienta similara;
Cerinta minima obligatorie: Se va prezenta cel putin un contract care se refera la lucrarile din lista care va avea in obiect lucrari de realizare a unui sistem integrat, compus din detectie perimetrala, supraveghere video IP, control acces, soft dispecerizare; valoarea contractelor prezentate va fi cel putin egala cu 3.600.000, 00 euro.
2. Autorizari si/sau licente
- Certificat de autorizare emis de AACR pentru executia de lucrari in domeniul aviatiei civile.
- Licenta emisa de IGP, conf. L. 333/2003.
- Autorizatie/Certificat de atestare emisa/emis de ISU pentru proiectarea, instalarea si verificarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor cu exceptia celor care contin anumite gaze florurate cu efect de sera.
- Autorizatie/Certificat de atestare emisa/emis de ISU pentru proiectarea, instalarea, verificarea, intretinerea si repararea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.
- Autorizatie de livrare produse de la producator / producatori pentru proiectul ?Sistem Electronic de Protectie Perimetrala a Aeroportului International Sibiu?.
- Certificat/certificate de training, emis/emise de producator/producatori pentru sistemele/subsistemele ofertate.
3. Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare.In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.
Alte cerinte se regasesc la Sectiunea VI.3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2010 10:00
Locul: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, str. Sos. Alba-Iulia, nr. 73, jud Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite in scris ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Sistemul de management al calitatiiOfertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat conform EN ISO 9001 (sau echivalent).Se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii (pentru executarea de lucrari de tipul celor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini), conform EN ISO 9001 (sau echivalent).2. Sistemul de management de mediuOfertantul trebuie sa detina sistem propriu de management de mediu certificat conform SR EN ISO 14001 (sau echivalent).Se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului propriu de management de mediu, conform SR EN ISO 14001 (sau echivalent).3. Sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationaleOfertantul trebuie sa detina sistem propriu de management al sanatatii si securitatii ocupationale certificat conform OHSAS 18001 (sau echivalent).Se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului propriu de management al sanatatii si securitatii ocupationale, conform OHSAS 18001 (sau echivalent).4. Sistemul de management al securitatii informatieiOfertantul trebuie sa detina sistem propriu de management al securitatii informatiei certificat conform SR ISO/CEI 27001:2006 (sau echivalent).Se va prezenta documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului propriu de management al securitatii informatiei, conform SR ISO/CEI 27001:2006 (sau echivalent).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Sibiu, Sectia contencios administrativ
Adresa postala:  str. B-dul Victoriei, nr. 11, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550024, Romania, Tel. 0269/217104, Email:  [email protected], Fax:  0269/217702
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportul International Sibiu
Adresa postala:  str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550052, Romania, Tel. 0269/253135, Email:  [email protected], Fax:  0269/253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer