Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de lucrari reabilitare drum comunal DC 69 Cladova, km.0+000...3+136


Anunt de participare numarul 48912/07.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PAULIS
Adresa postala: PAULIS nr. 1 jud. ARAD, ,Localitatea: Paulis, Cod postal: 317230, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL CHENDE, Tel.0257388101, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0257388456, Adresa internet (URL): www.paulis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de lucrari reabilitare drum comunal DC 69 Cladova, km.0+000...3+136
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Paulis, sat apartinator Cladova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitare drum comunal DC 69 Cladova, km 0+000 ... 3+136
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lungimea drumului reabilitat, 3, 136 km, conform caietului de sarcini si a proiectului zehnic
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 600, 000 si 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare echivalentul a 29000 RON si garantia de buna executie pe care o constituie castigatorul, 5% din valoarea adjudecata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea investitiei MDLPL prin HG 577/1997 modif. prin HG 1256/2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contractul se atribuie unui singur ofertant sau unei asociatii legal constituite
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Lucrarile se vor realiza si deconta pe baza unor grafice lunare, in functie de fondurile alocate de la M.D.L.P.L
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea: formulare de la Ordin 155/2006 a presedinte ANRMAP: nr.10C, 12A, 12C, 12B, certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat-original, certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local-original, certificat constatator emis de ORC-original, autorizatie de functionare/CUI, altele echivalente, certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pe ultimii 3 ani-fiecare bilant insotit de raportul de audit, o declaratie a managerului firmei ofertante privind situatia financiara si o declaratie privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularele la Ordin 155/2006 a presedinte ANRMAP: 12F, 12H, 12I, recomandari din partea principalilor beneficiari notati in lista anexa la 12F, pentru lucrari similare, avizate de catre Inspectoratul teritorial in constructii si procese verbale de receptie.
-Se accepta ca lucrari similare acele lucrari care sunt cel putin egale ca si complexitate cu lucrarea licitata(cantitati, tehnica de lucru, valoare).
-certificat ISO 9001- dovada documentarii, implementarii si mentinerii unui sistem de management al calitatii
-certificat ISO 14001- dovada implementarii si mentinerii unui standard de protectie a mediului-curriculum vitae si atestarea profesionala a personalului cuprins in lista anexa a formularului 12I si a sefilor propusi pentru lucrarea licitata
-manualul calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: plata contravalorii caietului de sarcini sa face la caseria Primariei Paulis
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2008 10:00
Locul: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul primariei Paulis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot asista la deschiderea ofertelor persoanele imputernicite ale firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, sector.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3118090, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd. Vasile Milea, nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data comunicarii rezultatului licitatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al Primariei comunei Paulis
Adresa postala: comuna Paulis, nr.1, Localitatea: Paulis, Cod postal: 317230, Romania, Tel.0257/388101, Email: [email protected], Fax: 0257/388456, Adresa internet (URL): www.paulis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2008 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer