Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari renovare - modernizare pavilion cazare elevi, nr. 42-10-04


Anunt de participare numarul 76352/27.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 145, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: Prajescu Longin - Valentin, Tel.0244-336251, 0244-337121, Email: [email protected], Fax: 0244-337121, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari renovare - modernizare pavilion cazare elevi, nr. 42-10-04
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala de Agenti de Politie, ,VASILE LASCAR, , Campina
B-dul Carol I , nr. 145
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de renovare - modernizare pavilion cazare elevi, nr. 42-10-04
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de renovare - modernizare pavilion cazare elevi, nr. 42-10-04
Valoarea estimata fara TVA: 4, 328, 013.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in suma fixa de 21640 lei, se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau depunere a unui ordin de plata sau fila CEC
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata efectuandu-se prin ordin de plata intr-un cont curent al furnizorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate
-Declaratie privind neincadrarea in sit. prev. la art. 181 din OUG nr.34/2006
-Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de inmatriculare la Camera de Comert si Industrie
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice de la Directia Generalaa Finantelor Publice Judetene
-Certificat privind impozitele si taxele locale de la Directiile Economice din Primarii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil
-Ultima balanta de verificare
-Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (inf. generale) din care sa reiasa cifra medie de afaceri anuala care trebuie sa fie egala sau mai mare de 10.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si care sa fi avut o valoare egala sau mai mare de 4.300.000lei/lucrare
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat
-Declaratie privind personalul tehnic de specialitate
-Declaratie privind utilajele de care dispune operatorul economic
-Declaratie privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2009 10:00
Locul: Scoala de Agenti de Politie , , VASILE LASCAR, ,Campina- B-dul Carol I , nr. 145.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Va informam ca vizitarea amplasamentului in care se vor executa lucrarile este conditionata de inaintarea in prealabil a unei solicitari scrise la nr. de fax 0244337121, cu cel putin o zi inainte si se va efectua in zilele de: 30.04.2009, intre orele 10-14; 05.05.2009, intre orele 9-14; 08.05.2009, intre orele 9-14.Persoana de contact Ing. Dobromir Daniel. tel 0748119208.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641, Email: [email protected], Fax: 021/ 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Emile Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Consilier Juridic
Adresa postala: Scoala de Agenti de Politie , , VASILE LASCAR, ,B-dul Carol I, nr.145, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Tel.0244 / 336251 / int. 250, Email: [email protected], Fax: 0244 / 337121, Adresa internet (URL): www.scoalapolitie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2009 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer