Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari SEDIU PARCHET DE PE LANGA TRIBUNALUL BRASOV


Anunt de participare numarul 109079/06.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Parchetul de pe langa Tribunalul Brasov
Adresa postala:  Brasov, str. Republicii nr.45, jud. Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500030, Romania, Punct(e) de contact:  Elena Ciupitu, Tel. 0268/418306, 0268/413533, Email:  [email protected], Fax:  0268/416978, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari SEDIU PARCHET DE PE LANGA TRIBUNALUL BRASOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Brasov, str. Garii f.n., jud Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR EXECUTA LUCRARI DE REZISTENTA, ARHITECTURA, TOATE INSTALATIILE IN CONSTRUCTIE CONFORMN PROIECT NR 2117/2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati totale conform proiectului tehnic NR.2117/2010, a caietului de sarcini si a detaliilor de executie
Valoarea estimata fara TVA: 9, 115, 007RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.12.2010 pana la 10.12.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 170.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea - prezentare formulare 12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 12 B- Declaratie privind integritatea morala a ofertantului - completare formular 13 A- Declaratii privind calitatea de ofertant - completare formular 12 C- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completare Formular 20 -informatii generale -Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3ani- Bilantul contabil intocmit la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri a ofertantului, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului de lucrari (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 18.000.000 lei(inclusiv TVA) si echivalent 4.000.000 Euro pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa
- Formularul 12 F - Fisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similare indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 5 ani.- Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului, completare formular 12 I, inclusiv CV ? urile acestora si atestarile- Declaratie cu privire la utilajele aflate in proprietate sau in inchiriere, completare formular 12 H- completare Formular 13 B -, Declaratie privind sanatatea si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima - cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare decat 9.000.000 lei (fara TVA) sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa depaseasca 9.000.000 lei (fara TVA) si al caror obiect a fost executia unor lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6570/x-7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2010 11:00
Locul: PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL BRASOV, municipiul Brasov, B-dul Republicii nr. 45, jud Brasov,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IN BAZA IMPUTERNICILOR SRCISE SI A ACTELOR DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6 sector 3, Localitatea:  030084, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BRASOV
Adresa postala:  BD.EROILOR, NR.1, BRASOV, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500030, Romania, Adresa internet (URL):  WWW.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PARCHETUL DE PE LANGA CURTEA DE APEL BRASOV
Adresa postala:  BRASOV, STR. REPUBLICII, NR.45, ,Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500030, Romania, Tel. 0268412597
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer