Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de lucrari"Camin pentru persoane varstince Focsani"


Anunt de participare numarul 83335/29.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL FOCSANI
Adresa postala: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA PETRONIE, Tel.40/0237/215710, Email: [email protected], Fax: 40/0237/216700, Adresa internet (URL): www.focsani.info, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de lucrari"Camin pentru persoane varstince Focsani"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Focsani, str.Fraternitatii nr.11
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitarea corpurilor 3 si 5 "camin pentru persoane varstnice Focsani"Lucrarile sunt finantate prin Programul Operational Regional 2007-2013prin Agentia de Dezvoltare regionala Sud-Est.Axa prioritara 3 masura 3.2 Modernizare, reabilitare , dezvoltare infrastructura sociala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215212-6 - Lucrari de constructii de aziluri de batrani (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 674, 647RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 30000 lei- scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare: Programul Operational Regional 2007-2013 si bugetul localplata : prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declarartie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006-certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si locale-certificat constatator emis de Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 8.022.000 lei
- scrisoare de bonitate cu lichiditate generala- peste 100 %si solvabilitate patrimoniala - peste 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani ( se vor prezenta cel putin 2 recomandari contractesimilareexecutate( obiective social-culturale) in valoare de minim 2.674.000 leifiecare
- CV-urile persoanelor care raspund direct de urmarirea lucrarii si a persoanelor responsabilecuasigurarea controlului calitatii si dovadaatestarii lor- declaratie care contine informatii privind dotarile de care dispune pentru realizarea contractului- certificate privind standardele de calitate (( ISO-9001-2001, ISO-14001-2004sau echivalente) .Certificat OHSAS 18001 (sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa de licitatie electronica va organizata intr-o singura runda cu durata de 1 zi.Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 12:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Focsani - et.2sala consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013prin Agentia de Dezvoltare regionala Sud-Est.Axa prioritara 3 masura 3.2 Modernizare, reabilitare , dezvoltare infrastructura sociala
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuireeste publicata in SEAP si poate fi accesata in moddirect si nerestrictionat de catre orice operator economic in sectiunea: documentatie si clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Focsani - compartiment achizitii
Adresa postala: str.Dimitrie Cantemir nr. 1 bis, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Tel.0237215710, Email: [email protected], Fax: 0237216700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2009 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer