Licitatie Publica - Contract de medicamente: antitrombotice,antihemoragice,preparate contra anemiei,substituienti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii
Anunt de participare numarul 19584/18.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Turda
Adresa postala: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Localitatea: Turda, Cod postal: 401103, Romania, Punct(e) de contact: Nemes Dorina 0264/312420 int 183, Tel.0264/312420, Email: [email protected], Fax: 0264/311578, Adresa internet (URL): Turda, str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Adresa profilului cumparatorului: Turda, str. Andrei Muresanu nr. 12-16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de medicamente: antitrombotice, antihemoragice, preparate contra anemiei, substituienti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia spitalului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente: antitrombotice, antihemoragice, preparate contra anemiei, substituienti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24421200-3 - Antihemoragice (Rev.1)
24421100-2-Antitrombotice (Rev.1)
24421300-4-Preparate impotriva anemiei (Rev.1)
24421400-5-Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea de medicamente se afla in anexa , in fisierul atasat .
Valoarea estimata fara TVA: 193, 317RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de 1933 RON.Aceasta se poate constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara, ordin de plata sau plata sumei in cauza la casieria unitatii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul ASS pe anul 2007.Plata medicamentelor se va face la 180 de zile .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de inaintare formular1, declaratie privind eligibilitatea formular2a, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 formular2b, Certificat de inmatriculare a societatii la Registrul comertului, Certificat constatator emis de Registrul Comertului formular5, Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara teritoriala, Certificat fiscal pentru taxele locale eliberat de Primarie .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani.
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Bilantul contabil la 30.03.2007 vizat de organele de resort.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de calitate emis de catre producator in limba romana, autorizatie de punere pe piata emisa de MS valabila pentru anul 2007, aviz de functionare emis de MS, autorizatie de producator .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6378/18.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 10:00
Locul: Turda, str. Andrei Muresanu nr. 12-16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana autorizata( imputernicita) din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ( CNSC )
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0212104641, Email: [email protected], Fax: 0212104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Cluj
Adresa postala: str. Dorobantilor nr. 2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264595844, Fax: 0264595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Turda
Adresa postala: Turda , strada Andrei Muresanu nr.12-16, Localitatea: Turda, Cod postal: 401103, Romania, Tel.0264/312420, Email: [email protected], Fax: 0264/311578
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2007 08:02