Licitatie Publica - Contract de porestari servicii de transport rutier de marfuri diverse, exclusiv material lemnos
Anunt de participare numarul 127389/02.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: str.Veteran Turcanu, nr.61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia silvica Vaslui, Tel. 0235-361437, In atentia: ing. Epure Paul, Email: [email protected], Fax: 0235-361437, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si activitati conexe acesteia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de porestari servicii de transport rutier de marfuri diverse, exclusiv material lemnos
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Ocoalele silvice indicate in loturile constituite , conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii pentru transport rutier , impartit in 5 loturi , in cantitate totala de 29000 km efectivi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pentru transport rutier , impartit in 5 loturi , in cantitate totala de 29000 km efectivi.
Valoarea estimata fara TVA: 73, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare total-1420 lei din care: lot1-140lei;lot2-200lei;lot3-210lei;lot4-560lei si lot5-350lei.Garantia de buna executie - 10% din pretul contractului atribuit, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse proprii de productie. Plata cu OP in termen de 60 de zile de la data prestarii, receptionarii si facturarii serviciilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare:
-Informatii generale
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
-Certificat constatator emis de ORC
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil depus
-Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri cumulat pe ultimii 3 ani sa aiba o valoare de cel putin : pentru lotul 1-14000 lei; pentru lotul 2-20000 lei; pentru lotul 3-21000 lei; pentru lotul 4-56000 lei si pentru lotul 5-35000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular cu experienta similara
-Asigurare cu personal
-Asigurare tehnica cu utilaje
-Acord de asociere
-Acord de subcontractare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, receptionate si confirmate calitativ si cantitativ prin inscrisuri de beneficiari, cu valoarea minima de : pentru lotul 1-7000 lei; pentru lotul 2-10000 lei; pentru lotul 3-10500 lei;pentru lotul 4-28000 lei si pentru lotul 5-17500 leiAsigurarea cu personal calificat care sa asigure calitatea serviciilor ce urmeaza a fi prestateDotarea cu utilajele necesare prestarii serviciilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6207/27.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2011 12:00
Locul: Directia silvica Vaslui(sala de consiliu), str.Veteran Turcanu, nr.61, municip.Vaslui, judet Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau reprezentantii imputerniciti, cu delegatie semnata si stampilata de reprezentantul legal
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia silvica Vaslui - compartimentul juridic
Adresa postala: str. Veteran Turcanu, nr.61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Tel. 0235-361437, Email: [email protected], Fax: 0235-361437
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2011 14:40