Licitatie Publica - Contract de prestare a serviciului de croitorie in vederea confectionarii uniformelor militare
Anunt de participare numarul 98672/24.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02296 BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL IULIU MANIU, NR. 7-9, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061102, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU IARCA, Tel.0214107880, int. 113, Email: [email protected], Fax: 0214107855, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestare a serviciului de croitorie in vederea confectionarii uniformelor militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Unitati militare depe teritoriul Romaniei, conform anexei la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de croitorie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98393000-4 - Servicii de croitorie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
20 de repere in cantitate totala de 1720 de confectii. Detalii in anexa privind loturile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 550, 000 si 563, 123.95RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.06.2010 pana la 15.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 11.242 lei (5.621 lei pt IMM) sau defalcate pe loturi si Garantia de buna executie 6% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare - Bugetul de stat. Plata se va face prin OP in termen de maxim 60 de zile de la receptia cantitativa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev art 181, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Formulare tip eliberate de autoritaile competente pentru ofertantii din alta tara, Fisa de informatii generale, Certificat de inregistrare, Certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe anii 2007, 2008, 2009 din care sa rezulte faptul ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este cea prevazuta in Fisa de date a achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Detalii in anexa privind loturile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de loturi in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii, Declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice si umane, Operatorii economici vor prezenta pt aspectare cate 2 modele de confectii conform caietului de sarcini, Autorizatie de functionare, Documente care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Detalii in anexa privind loturile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala cu operatorii economici admisi. Informatii disponibile, preturi si nr de participanti. Nr rundelor 2/1 zi. Daca nu se introduc preturi noi AC poate sista licitatia dupa prima runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 13:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 14:00
Locul: Adresa autoritatii contractante mentionata anterior
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al U.M. 02296 Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu, nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061102, Romania, Tel.0214107880, Email: [email protected], Fax: 0214107855
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2010 12:03