Licitatie Publica - Contract de prestare a serviciului de paza si interventie
Anunt de participare numarul 67160/24.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01256 CARACAL
Adresa postala: STR. WALTER MARACINEANU, NR. 25, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN CRISTIAN CHESNOIU, Tel.0249511222, Email: [email protected], Fax: 0249511221
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestare a serviciului de paza si interventie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M.01256 CARACAL, str. WALTER MARACINEANU, nr.25 , jud. OLT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Licitatie restransa pentru achizitionarea serviciului de paza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate minima = 61.320 ore de prestatie a serviciului de paza
cantitatea maxima = 81.480 ore de prestatie a serviciului de paza
Valoarea estimata fara TVA: intre 443, 012.47 si 588, 660.41RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii contractului cu 4 luni (01.01.2010 - 30.04.2010)
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 6645 lei;Garantie de buna executie 8 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea unor operatori economici, cu conditia ca aceasta sa fie legalizata inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici care se gasesc in conditiile prevazute la articolele 180 si 181 din OG 34/2006 vor fi exclusi din procedura.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea pe anul in curs.Informatii generale despre operatorul economic.Certificat constatator in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul local din care sa rezulte: obiectul de activitate, asociatii si administratorii, sediul principal si secundar, punctele de lucru, mentiuni privind incadrarea in prevederile art.21 lit.d)- g) din Legea nr. 26/1990 privind Registrul Comertului.Certificat fiscal privind situatia achitarii impozitelor si taxelor local.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice.Ca cerinta minima: Licenta de functionare, in original sau copie legalizata, eliberata de Inspectoratul General al Politiei, valabila cel putin pana la 31.12.2009Ca cerinta minima: Chestionarul de securitate, va fi pus la dispozitie de catre autoritatea contractanta persoanei delegate din partea operatorului economic, la sediul unitatii.Acesta va fi completat conform prevederilor legale, in vederea executarii verificarilor necesare privind obtinerea avizului de securitate si depus cel mai tarziu la data depunerii candidaturii, in plic sigilat la Compartimentul Documente Clasificate al U.M. 01256 CARACAL .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente.Ca cerinta minima: solicitam completarea si depunerea Formularului din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri in ultimii trei ani este de cel putin 886025 lei(minimum 245280 euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ca cerinta minima : sa prezinte cel putin doua recomandari aferente contractelor de prestari servicii paza finalizate in ultimii trei ani sau in curs de derulare, cu o durata de minimum un an.Ca cerinta minima: solicitam completarea si depunerea formularului din care sa rezulte ca operatorul economic declara pe propria raspundere ca poate asigura personalul, resursele tehnice si echipamentele prevazute in caietul de sarcini, considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Exceptiile prevazute de art.4, alin.2 din Ordinul M47/13.05.2008 al ministrului apararii.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 200
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
70%
Descriere:
2.
tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
29
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se poate obtine de la sediul UM 01256 CARACAL intre orele 09.00-14.00 de luni-vineri.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici, in data de 12.11.2008 ora 09.30, la sediul achizitorului cu documente de identitate si o imputernicire semnata de reprezentantul legal al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic trebuie sa posede aviz de securitate sau o notificare prin care se atesta ca este avizat pentru relatii contractuale cu alta autoritate contractanta din Ministerul Apararii.In caz contrar se va completa si depune chestionarul de securitate.In caz de neprezentare a unor documente de calificare nu va fi permisa completarea ulterioara, iar candidatul/ofertantul respectiv va fi descalificat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie in termen de 10 zile de la darea luarii la cunostinta la Consiliul National de Solutionare a contestatiilor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii al U.M. 0256 Caracal
Adresa postala: Str. Walter Maracineanu, nr. 25, Punct de contact : Stefan Cristian Chesnoiu., Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Tel.0249511222, Email: [email protected], Fax: 0249511221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2008 11:00