Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de prestare de servicii de intretinere si reparatii ascensoare


Anunt de participare numarul 73806/19.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: neagu daniela, Tel.319.97.59 int 2491/2344, Email: [email protected], Fax: 319.98.62, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.319.97.59 / int. 1112, In atentia: Virginia Bacneanu, Email: [email protected], Fax: 319.97.92, Adresa internet (URL): www. mfinante.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.5319.97.59 / int. 1112, In atentia: Virginia Bacneanu, Email: [email protected], Fax: 319.97.92, Adresa internet (URL): www. mfinante.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MINISTERULFINANTELOR PUBLICE
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5 prin posta sau direct la Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.5319.97.59 / int. 2451, In atentia: DGIAPSI, Fax: 319.97.41, Adresa internet (URL): www. mfinante.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de prestare de servicii de intretinere si reparatii ascensoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Str.Apolodor nr.17, sector 5 si Bdul.Mircea Voda nr.44, sector 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparatii ascensoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1 Prestari de servicii de intretinere si reparatii ascensoare cu actionare tip variator de frecventa
Lot nr. 2 Prestari de servicii de intretinere si reparatii ascensoare cu actionare tip electromecanic
Lot nr. 3 - Prestari de servicii de intretinere si reparatii ascensoare cu actionare hidraulica
Valoarea estimata fara TVA: 364, 706RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garant.part.(scris.garant.banc.= valab.ofertei), din care 5.210 lei pentru Lotul 1, 1.042 lei pentru Lotul 2 si 1.042 lei pentru Lotul 3.Garant.buna exec.: 7, 5% din pretul cont.fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat, plata cu ordin de plata prin Trezoreria Statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederilor art. 44/oug34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar.pe prop. rasp.e privind eligib.; Certif.de atestare fisc. pentru pers. juridice eliberat de MFP- ANAF care sa certifice faptul ca societ. nu fig. cu debite rest. la bugetul general consolidat la data eliberarii, valab. 30 zile; Certif.constatator eliberat de Min. Just., Oficiul Registrul Comertului. Certif. constatator trebuie sa certifice, in conform.cu preved. Legii nr.26/1990, cu modif. si complet. ulterioare, faptul ca s.c. apartine categoriei profes. impuse de indeplinirea contractelor, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile CAEN coresp. obiectului achizitiei publice; Certif.de inregis. emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau terit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform.priv.exp.simil.in per.20062008;Declaratie referitoare la obligatiile contractuale in desfasurare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gener.;Declar.pe prop. rasp.cu lista cuprinz.subcontract.(daca este cazul);Recom;Declar.pe prop rasp. ce cont.inform. privind dot. specif., util., echip.tehnic;Declar.pe prop.rasp.care cont. inform. priv.nr mediu, in ultimele 12 luni, al pers.angajat; Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistmului calitatatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autorizatie de la producator/distribuitor pentru servicii de intretinere si reparatii ascensoare.Cerinta minima: autorizatie ISCIR INSPECT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in 3 runde a cate 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2009 11:00
Locul: MFP Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti (P2, cam. 215A)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: Bucuresti, Romania, Tel.319.80.90, Email: [email protected], Fax: 319.16.74
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, , , tel. [email protected], Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.319.97.59 int. 2231, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2009 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer