Licitatie Publica - Contract de prestare de servicii de paza
Anunt de participare numarul 2022/13.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01871
Adresa postala: DEVESELU, Localitatea: Deveselu, Cod postal: 237130, Romania, Punct(e) de contact: COSTEL IVANESCU, Tel.0249515736, In atentia: dl. IVANESCU COSTEL, Email: [email protected], Fax: 0249511475
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestare de servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M. 01871 Deveselu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de paza pentru cazarma situata in localitatea: U.M.01871 Deveselu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciu de patrula: 2 posturi. Post paza: 2 posturi. Sef tura: 2 posturi. Ore prestate: -cantitate contractata: 17533 ore;
-eventuale suplimentari: 17533 ore si ulterior 122734 ore.
Valoarea estimata fara TVA: 901, 359RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitate de prelungire la 29.02.2008 si incheierea unor noi contracte pe 3 ani de la 02.07.2007
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 31.10.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 2000 lei. Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pastrarea confidentialitatii continutului documentelor clasificate la care operatorul economic are acces
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat de cazier judiciar si declaratie pe propria raspundere ca nu se gaseste in nicio situatie din cele precizate la art. 181 din O.G. 34/2006. -certificate referitoare la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale. -declaratie privind eligibilitatea. -autorizatia de securitate. -licenta eliberata de I.G.P. -certificat emis de O.R.C. ca are dreptul de a practica activitatea care face obiectul licitatiei. -certificarea sistemului calitatii SR-EN ISO 9001/2001. -completarea formularului specific obtinerii autorizatiei de securitate la sediul autoritatii contractante pina pe data de 07.03.2007 oa 14.00
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime privind situatia economico-financiara : cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 300.000 de lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-2 recomandari din partea unor beneficiari; -declaratie pe propria raspundere ca poseda resurse tehnice si umane necesare prestarii serviciului de paza; -declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-informatii generale ( 2 contracte in valoare de 50.000 lei fiecare);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2007 10:00
Locul: La sediul unitatii contractante din localitatea Deveselu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentantii legali sau persoanele care sunt imputernicite in scris de catre ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe linga Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Email: www.anrmap.ro, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd-ul Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul autoritatii contractante (U.M. 01871 Deveselu)
Adresa postala: Str. Aviatorilor, Localitatea: Deveselu, Cod postal: 237130, Romania, Tel.0249515736, Fax: 0249511475
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2007 14:41