Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestare de servicii de paza


Anunt de participare numarul 951/01.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01225 Pitesti
Adresa postala: str. Trivale, nr. 16 Bis, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110058, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Mihailescu, Tel.0248215900, In atentia: dl. Mihailescu Adrian, Email: [email protected], Fax: 0248214691
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestare de servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M. 01225 Pitesti, str. Trivale, nr. 16 Bis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de paza pentru cazarmile situate in locatiile din: -U.M. 01225 Pitesti, str. Trivale, nr. 16 Bis; -Poligon Labusesti, com. Bascov, str. Labusesti; -Obiectivul Dobrogostea, com. Merisani, sat Dobrogostea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciu de patrula :2 posturi.Post control acces :1 post.Post paza :5 posturi.Ore prestate : -cantitate contractata :44320 ore;
-eventuale suplimentari :21904 ore.
Valoarea estimata fara TVA: 324, 498RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii acestuia pina la 30.04.2008 prin act aditional.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 6000 de lei.Garantia de buna executie in cuantum de 8% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata cistigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pastrarea confidentialitatii continutului documentelor clasificate la care operatorul economic are acces.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat de cazier judiciar si declaratie pe propria raspundere ca nu se gaseste in nicio situatie din cele precizate la art. 181 din O.G. 34/2006. -certificate referitoare la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale. -declaratie privind eligibilitatea. -autorizatia de securitate. -licenta eliberata de I.G.P. -certificat emis de O.R.C. ca are dreptul de a practica activitatea care face obiectul licitatiei. -certificarea sistemului calitatii SR-EN ISO 9001/2001. -completarea formularului specific obtinerii autorizatiei de securitate la sediul autoritatii contractante pina pe data de 07.02.2007 oa 12.00
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime privind situatia economico-financiara : cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 90000 de lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale ( 2 contracte in valoare de 162249 lei); -2 recomandari din partea unor beneficiari; -declaratie pe propria raspundere ca poseda resurse tehnice si umane necesare prestarii serviciului de paza; -declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2007 10:00
Locul: La sediul unitatii contractante din str. Trivale, nr. 16 Bis, Pitesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentantii legali sau persoanele care sunt imputernicite in scris de catre ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe linga Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Email: www.anrmap.ro, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 0300, Romania, Tel.0248219375, Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante (U.M. 01225 Pitesti)
Adresa postala: str. Trivale, nr. 16 Bis, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110058, Romania, Tel.0248215900, Fax: 0248214691
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2007 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer