Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestare de servicii postale cu confirmare de primire


Anunt de participare numarul 81044/27.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Serviciile Societatii Informationale
Adresa postala: STR. ITALIANA NR. 22, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.021 3032991, In atentia: Sorin Furtuna, Email: [email protected], Fax: 021 3052899, Adresa internet (URL): www.assi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestare de servicii postale cu confirmare de primire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport postal, terestru sau aerian
Locul principal de prestare: Primirea trimiterilor postale se va realiza fie la sediul ASSI, fie la un sediu pe care prestatorul il va indica in oferta sa tehnica potrivit prevederilor din Capitolul 2, punctul 6 din Caietul de Sarcini. Livrarea trimiterilor postale se va efectua pe teritoriul Romaniei.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestare de servicii postale cu confirmare de primire, potrivit prevederilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestare de servicii cu confirmare de primire, potrivit prevederilor din Caietul de sarcini.Durata contractului de achizitie publica : pana la 31.12.2009, cu posibilitate de prelungire a contractului la simpla notificare scrisa a Achizitorulin acest sens sub conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie in bugetul Achizitorului sipana la concurenta valorii maxime estimate a contractului, in conformitate cu prevederilor art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Valoarea estimata de 566216 lei se compune din 377493 lei valoare estimata aferenta anului 2009 si 188723 lei valoare estimata aferenta exercitarii de catre ASSI a optiunii de prelungire a duratei contractului de achizitie publica in anul 2010.
Valoarea estimata fara TVA: 566, 216RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.08.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 11.000 (unsprezecemii) lei. Se constituie conform sectiunii VI.4 a prezentei Documentatii de atribuire.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul ASSI. Modalitatea de plata: prin ordin de plata in conditiile OUG 34/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va face dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006. Documente solicitate:
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
3.Fisa de informatii generale4.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor , impozitelor si celorlalte creante bugetare administrate de catre ANAF si autoritatile administratiei publice locale se solicita in conformitate cu prevederile H.G. 752/2006, cu modificarile si completarile si Ordinul M.F.P. 2052/2006.
- Operatorul economic va face dovada formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documente solicitate: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.- Operatorul economic va face dovada ca detine autorizare generala pentru furnizarea serviciilor postale, potrivit prevederilor Deciziei presedintelui ANRCTI nr.2.858/2007. Se solicita: Certificat-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art.16 alin.(4) din Ordonanta Guvernului nr.31/2002.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada ca a avut rezultat financiar pozitiv in anul 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil prezentat in fotocopie certificata , ,conform cu originalul aflat in posesia noastra de catre reprezentantul legal al ofertantului, care va purta mentiunea in clar a numelui si calitatii persoanei care certifica documentul (Administrator, Director General), din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica si financiara (originale).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul va face dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii 3 ani 2 contracte de prestari de servicii postale.
2.Autoritatea Contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii recomandarilor din partea beneficiarilor contractelor prezentate in Declaratia privind lista prinicipalelor prestari de servicii din ultimii trei ani3. Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani2. Recomandari din partea beneficiarilor contractelor prezentate in Declaratia privind lista prinicipalelor prestari de servicii din ultimii trei ani. Se vor anexa scrisorile de recomandare in original sau copie legalizata. Pentru scrisorile de recomandare emise in alte limbi decit limba romana, se vor prezenta si traduceri legalizate.3. Se va completa corespunzator Formularul 4 din sectiunea Formulare si modele.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii aditionale despre licitatia electronica: sunt prezentate in cadrul sectiunii IV.2 din Fisa de date a achizitiei care este atasata prezentului anunt de participare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S69-100123 din 07.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentatia de atribuire este atasata prezentului Anunt de participare.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.09.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2009 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, Str. Italiana nr. 22 sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor cu prezentarea unei imputerniciri scrise in conditiile din Documentatia de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.(021) 3104641, Email: [email protected], Fax: (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta competenta: Tribunalul Bucuresti Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021 - 408.36.00; 408.37.00, Email: [email protected], Fax: (021) 408.37.81, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia pentru Servicii Societatii Informationale - Directia Juridica
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel.021 3032991, Email: [email protected], Fax: 021 3052899, Adresa internet (URL): www.assi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2009 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer