Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de prestare servicii


Anunt de participare numarul 8784/04.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: neagu daniela, Tel.319.97.59 int 2491/2344, Email: [email protected], Fax: 319.98.62
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE (MFP)
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.319.97.59/int. 2396, In atentia: Laura Preda-Vlasceanu, Email: [email protected], Fax: 319.97.41, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro.
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE (MFP)
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.319.97.59/int. 2396, In atentia: Laura Preda-Vlasceanu, Email: [email protected], Fax: 319.97.41, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro.
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE (MFP)
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.319.97.59/int. 2451, In atentia: DGIAPSI, Fax: 319.97.41, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de prestare servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul MFP
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere si reparatii copiatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313100-3 - Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.1)
50313200-4-Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de intretinere si reparatii copiatoare
Valoarea estimata fara TVA: 260, 504RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garant.part: scris.garant.banc.valab.egala cu per.de valab.a of./o.p.(Tot.garant.part.lot 1-7:3.500 lei);garantie de buna executie: 7, 5%din pret.contract.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata se va efectua cu ordin de plata, emis de achizitor, in contul prestatorului, deschis la Trezoreria Statului, conform OG nr. 120/1999
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederilor art.44/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratie privind neincadrarea in sitatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la Procedura;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990;) Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sit.financ./2006, vizat/inreg.de org.compet./rap.anuale/scris. bonitate din partea banc./a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil/orice alte doc.legale edificatoare prin care candid/ofert.isi poatedovedi capacit.eco-fin.Centraliz.prop.tehnico-fin.Decl. priv.cifra de afaceri medie anuala;Decl. priv. lista princip. pres.de serv.in ultimii trei ani;Autorizatiile de la fabricant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Declaratie pe propria raspundere privind echipamentul tehnic; Declaratie pe propria raspundere privind numarul personalului angajat si cadrelor de conducere, persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului; Documente si informatii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar/chitanta fiscala
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2007 11:00
Locul: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti (P2, cam. 253)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.319.80.90, Email: [email protected], Fax: 319.16.74
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.319.97.59 int. 2231, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2007 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer