Licitatie Publica - Contract de prestare servicii Asigurare Obligatorie de Raspundere Civila Auto, pentru autovehiculele din parcul auto al Directie Silvice Salaj
Anunt de participare numarul 143996/30.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA SILVICA SALAJ, Tel. +40 213171005, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
RNP-Romsilva Directia Silvica Salaj
Adresa postala: str. Tipografilor, nr. 1, ,Localitatea: Zalau, Cod postal: 450124, Romania, Punct(e) de contact: Birou Investitii Impaduriri, Tel. +40 260631170, In atentia: ing. Bogdan Pop, Email: [email protected], Fax: +40 260633331
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
RNP-Romsilva Directia Silvica Salaj
Adresa postala: str. Tipografilor, nr. 1, ,Localitatea: Zalau, Cod postal: 450124, Romania, Punct(e) de contact: Birou Investitii Impaduriri, Tel. +40 260631170, In atentia: ing. Bogdan Pop, Email: [email protected], Fax: +40 260633331
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RNP-Romsilva Directia Silvica Salaj
Adresa postala: str. Tipografilor, nr. 1, ,Localitatea: Zalau, Cod postal: 450124, Romania, Punct(e) de contact: Birou Investitii Impaduriri, Tel. +40 260631170, In atentia: ing. Bogdan Pop, Email: [email protected], Fax: +40 260633331
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestare servicii Asigurare Obligatorie de Raspundere CivilaAuto, pentru autovehiculele din parcul auto al Directie Silvice Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul Directiei Silvice Salaj, situat in mun. Zalau, str. Tipografilor, nr. 1, jud. Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezenta documentatie are ca obiect atribuirea contractului de prestare a servicii Asigurare Obligatorie de Raspundere CivilaAuto, pentru cele 33 deautovehiculele din parcul auto al Directie Silvice Salaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezenta documentatie de atribuire are ca obiect atribuirea contractului de prestare a servicii Asigurare Obligatorie de Raspundere CivilaAuto, pentru cele 33 deautovehiculele din parcul auto al Directie Silvice Salaj conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de mimim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -depunere numerar la casieria Directiei silvice Salaj; -ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor. Conturi: RO19BRDE320 SV00781903200 ? BRD Zalau, Daca garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii, atunci ofertantul va avea obligatia sa-l depuna in original la sediul Directiei Silvice Salaj, pana la data limita de depunere a ofertelor.Daca se opteaza pentru plata garantiei in euro (sau alta valuta), pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb BNR la data publicarii anuntului.Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa in SEAP impreuna cu documentele de calificare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor?Romsilva prin Directia Silvica Salaj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriile vizand situatia personala a candidatului solicitate sunt: - Completarea formularului Informatii generale- Completarea formularului Declaratie privind eligibilitatea- Completarea formularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, insotite de: 1) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie semnata conform cu originalul pentru persoanele juridice romane.2) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie semnata conform cu originalul pentru persoanele juridice romane.*Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.- Completarea formularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006. Persoanele din acdrul autoritatii contractante cu rol de decizie implicate in derularea procedurii sunt: ing. Colciar Vasile -director, ec.Boldan Mariana -director economic, ing. Marc Ioan-resp. fond forestier, ing. Martin Octavian -responsabil productie, ing. Camarasan Ovidiu- responsabil mecanizare, cj. Niculescu Consuela-consilier juridic, ec. Dobra Carmen -economist si ing. Pop Bogdan responsabil achizitii.- Completarea formularului Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Completarea formularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va atasa in original, copie legalizata sau copie semnata conform cu originalul, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu informatiile reale/actuale la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor.Se va atasa in original, copie legalizata sau copie semnata conform cu originalul a Deciziei Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru practicarea asigurarii obligatorii de raspundere civila auto.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraOfertantul trebuie sa prezinte lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica. Se va prezenta Lista atelierelor si reprezentantelor service de pe raza judetului Salaj cu care exista incheiate contracte de reparatii. Acest criteriu a fost ales pentru ca in cazul unor daune reparatiile sa se poata executa in judet fara a fi necesar transportul pe cheltuiala achizitorului la ateliere de reparatii din alte judete
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul , ,Lista principalelor prestari de servicii similare, ,Se va prezenta Lista atelierelor si reprezentantelor service de pe raza judetului Salaj cu care exista incheiate contracte de reparatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noile preturi (reofertate).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2013 13:25