Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestare servicii de consultanta


Anunt de participare numarul 102950/30.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Palangean Daniela, Tel. 021.3152520, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213152520, Adresa internet (URL):  www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestare servicii de consultanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Autoritatii Contractante din B-dul Expozitiei, nr.1A, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL I ? Servicii de consultanta in vederea consolidarii capacitatii ANCPI de a produce informatii geografice atat pentru uzul intern cat si pentru a satisface cerintele legate de Directiva INSPIRE a UE prin infiintarea AUTORITATII NATIONALE DE CARTOGRAFIE.LOTUL II ? Servicii de consultanta in vederea imbunatatirii capacitatii ANCPI de a intreprinde studii si cercetari, cu precadere in domeniul geodeziei primare si al serviciilor de pozitionare prin infiintarea CENTRULUI DE STUDII al ANCPI.LOTUL III -Servicii de consultanta pentru sporirea capacitatii ANCPI de a instrui permanent personalul propriu prin infiintarea CENTRULUI DE PREGATIRE PROFESIONALA al ANCPI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411100-9 - Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 271, 431RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul I -55.000 lei, Lotul II - 23.000 lei, Lotul III - 23.000 lei.Garantie de buna executie: 10% din pretul contractului/fiecare lot, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare ANCPI - Mecanismul de finantare al Spatiului Economic European. Plata se va face cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea
b. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
c. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
a. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
b. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Informatii generaleb. Scrisoare de bonitate
c. Bilant contabil pentru ultimii 3 ani fiscali(2007-2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim: Lotul I: 5 000 000 lei;Lotul II: 2 000 000 lei;Lotul III: 2 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor prestari serviciib. Recomandari din partea altor beneficiari
c. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
d. Informatii privind subcontractantii
e. Informatii privind asociatii h. Informatii privind tertii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LotI: contract similar minim 2500000lei/fara TVA.LotII: contract similar minim 1000000 lei/fara TVA, LotIII: contract similar minim 1000000 lei/fara TVA. Cel putin o recomandare.LOT I: Project Manager(1pers.), Expert cu rol conducator in elaborarea Planului de afaceri al Agentiei Nationale de Cadastru Publicitate Imobiliara(1 pers), Expert cu rolul de a dezv. fluxurile de lucru si procedurile de cartografie digitala (1 pers), Expertcu rol conducator in elaborarea strategiei si a planului de colectare, stocare si distributie a datelor despre utilitati (1 pers), Expert cu rol conducator in planificarea si definirea unei baze de date cu denumiri geografice (1 pers), Expert cu rol conducator in planificarea si specificarea unei baze de date cu adrese (1 pers), Expert cu rol conducator in studierea si preg. de propuneri de imbunatatire a Geoportal-ului si pentru preg. de metadate(1 pers), Expert cu rol conducator in preg. strategiei si planului pentru asig. calitatii si controlului calitatii datelor geografice si geodezice (1 pers), LOTUL II: Project Manager(1 pers), Expert cu rol conducator in studierea, identif. si prop. de imbunatatiri semnificative la SGRR(1 pers), Expert cu rol in preg. unui plan pt. stabilirea unui Model Digital al Terenului (DTM) coresp. pentru Romania (1 pers), Expert cu rol in preg. unui plan de afaceri pt. furnizarea de serv. utilizatorilor CORS(1 pers), Expert cu rol de a efectua un studiu cu privire la evolutiile din UE care ar putea afecta serv. de Publicitate Imobiliara din Romania (1 pers), Expert cu rol in preg. unui plan pt. imbunatatirea capacit. ANCPI de a intreprinde studii prof. si cercetari in mod continuu (1 pers).LOT III: Project Manager(1pers), Expert cu rol in identif. necesit. de instruiresi dezv. unui plan in scopul instruirii continue a pers. ANCPI (1 pers), Expert in formare prof. (1 pers), E.Expert in domeniul comunicarii cu publicul (1 pers)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
432848/24.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2010 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2010 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2010 11:00
Locul: Sediul ANCPI din Splaiul Independentei, nr.202A, sector 6, Bucuresti, etaj 1, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect Land Administration Knowledge Improvement - Cofinantare ANCPI/Mecanismul Financiar al SEE
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
PRESCURTARILE UTILIZATE IN CADRUL SECTIUNII III.2.3) Capacitatea tehnica -Niveluri specifice minime necesare: ANCPI - Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara , PM- Project Manager, SGRR -Sistemul Geodezic de Referinta din Romania, CORS - Continuously Operating Reference System, DTM - Digital Terrain ModelDOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT DE PARTICIPARE SI POATE FI DESCARCATA GRATUIT!!!
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios Administrativ Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 0213195176, Email:  [email protected], Fax:  0213195176, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.202A, sector 6, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060022, Romania, Tel. 0213152520, Email:  [email protected], Fax:  0213152520, Adresa internet (URL):  www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2010 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer