Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestare servicii privind intocmire studiu de fezabilitate pentru constructie Centru de Invatamant Multimedia


Anunt de participare numarul 67524/28.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURES
Adresa postala: Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540088, Romania, Punct(e) de contact: ANA MARIA TONCIAN, Tel.0265-262275, Email: [email protected], Fax: 0265-262275, Adresa internet (URL): www.upm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestare servicii privind intocmire studiu de fezabilitate pentru constructie Centru de Invatamant Multimedia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Terenul Universitatii Petru Maior, din comuna Livezeni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea unui studiu de fezabilitate pentru constructia unui Centru de Invatamant Multimedia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea este specificata in Sectiunea B, - Caietul de sarcini - al documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 65, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea: Formular 1, Decl.privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formular 2, Certif.privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat(certificat/certificate valabil(e) la data deschiderii procedurii)
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Persoane juridice/fizice romane: Certif.constatator, in original sau copie legalizata, emis de catre O.R.C., Certif.unic de inreg., Certif.de inreg.in scopul inreg.de T.V.A. in copie, Decl.privind incadrarea intrepr.in categ.IMM (daca e cazul): Formular 3Persoane juridice/fizice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori aparteneta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale: Formular 4
- Declaratie pe propria raspundere privind media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
- Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: ofertantul trebuie sa realizeze o medie a cifrei de afaceri globala egala sau mai mare cu 700.000 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea pragului pentru medie a cifrei de afaceri globala egala cu 50% cf. Legii nr. 346/2004, adica 350.000 lei.
- Bilantul contabil pe ultimul an fiscal incheiat financiar, inregistrat launitatea financiara, in copie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Sustinere tehnica: obligativitatea prezentarii listei cu subcontractantii, a acordurilor de subcontractare precum si a formularelor care trebuie prezentate de subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului;
- Resurse umane: Cerinta minima: asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii;
- Experienta similara ofertantultrebuie sa dovedeasca ca a prestat servicii similare celei supuse achizitiei. (Formular 6) minim 2(doua) servicii.
- Recomandari din partea beneficiarilor la care au prestat serviciile. (Formular 7) minim 2 (doua) recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4455/28.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2008 10:00
Locul: Sediul Universitatii Petru Maior, Tg. Mures, str. N.Iorga, nr.1, corpul R, etaj I, sala R21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Justitiei, nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Petru Maior
Adresa postala: Str. N.Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I, sala R17, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540088, Romania, Tel.0265/262275, Fax: 0265/262275, Adresa internet (URL): www.upm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2008 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer