Licitatie Publica - Contract de prestare servicii profesionale de consultanta si management pentru proiectul ? Sistem informatic de management integrat al evenimentelor de ordine publica
Anunt de participare numarul 129621/03.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Chiran Cristina, Tel. 021.303.70.80, int. 10647, Email: [email protected], Fax: 021.313.27.61, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestare servicii profesionale de consultanta si managementpentru proiectul? Sistem informatic de management integrat al evenimentelor de ordine publica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? DirectiaGenerala Management Operational, Piata Revolutiei nr. 1A , Corp A1, et. 5, Sector 1, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii profesionale de consultanta si managementpentru proiectul? Sistem informatic de management integrat al evenimentelor de ordine publica? ? cod SMIS: 30263.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de servicii profesionale de consultanta si managementpentru proiectul? Sistem informatic de management integrat al evenimentelor de ordine publica? ? cod SMIS: 30263.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 079, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 21.000lei.Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din proiectul ?Sistem informatic de management integrat al evenimentelor de ordine publica? ? cod SMIS 30263, aprobat prin OMAI nr. 82/29.04.2011, din cadrul PODCA?.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul 5, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ?Formular nr.6.Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii 2008, 2009 si 2010 sa fie mai mare decat 2.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.7 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; 1). Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin un contract de servicii de consultanta pentru managementul unui proiect.Valoarea contractului trebuie sa fi fost de minim 1.000.000 lei fara TVA, iar sursa de finantare sa fie asigurata din fonduri europene.
2). Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada ca a derulat in ultimii 3 ani, impliniti la data limita pentru depunerea ofertelor, cel putin un contract in domeniul prestarii de servicii de consultanta/suport tehnic privind proiectarea unei solutii informatice, de nivel national(sistem informational si structuri de baze de date centralizate), solutia fiind proiectata pentru minimum 3000 de utilizatori concurenti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Of.(op.ec.sau membr.asoc.de op.ec.impreuna)sa disp.de cel putin urmat.pers.de spec.: Calif.si exp.prof.: Resp.de pr.(Project Manager);Pregat. prof.si apt.: Diploma de abs.a stud.sup. univ.de l. d. in dom.tehnic sau ec.;Certif.in Project Manag.(certificat prof.pentru ocup.de Manager de Proiect conf.COR 241919[sau codul ocupational echivalent pentru alte tari]; Certif.prof.ITIL Foundation v3.0 sau echiv.;Cursuri de instr.in dom.analizei de business(se va prezenta diploma de abs.);Exp.prof. in dom.IT&C: 5 ani de exp.prof.in dom.IT&C, calc.de la data abs.cu lic.a stud.sup.(se vor furniza doc. doved.in acest sens;3 ani de exp.in manag.de pr.(demonst.prin vechimea certif. prof., nat. sau internat., precum si prin scris.de recom.din partea angaj.sau a benef.prin care sa se confirme pozitia, pr. si perioada de timp in care consul.a indepl. poz.de manager de pr.);Exp.prof.spec.: Exp.in coord. din pozitia de Team Leader a unui pr. impl.la nivel nat. pt aprox. 3000 de util.si care a presupus derularea urmat.act.: analiza, proiect., dezv./ integr.comp.software, inst., config.si testare.Se va furniza recom. nominala pt Team Leader pt pr. mentionat.Exp.de real.din pozitia de Team Leader a manag.pt un contr. de finant.din fond.eu. neramb. Se vor prez.recom.pt Team Leader pt pr. mentionat. Administrator(exp. fonduri str. si achiz.publ) Preg.prof.si apt.: Diploma de abs.a stud.sup.univ. de l.durata, in dom.ec.;Curs.de preg., spec.in dom.obt.de finant.ext.(se vor prez.dipl.de part.) Cunost.solide de project manag., doved. prin certif. prof.relev.;Curs.de preg.in dom.manag.calit.(cert.de auditor aut.ISO9001);Cunost.solide de achiz.publ.(se vor prez.dipl.de part.la sesiuni de instr.); Exp. prof.gen.: 5 ani de exp.prof.in dom.program.cu finant.ext.Exp.prof.specif.: Sa fi part.in rolul de exp.fond.struct.la un proiect, in care sa fi elab.cereri de ramb.si rap.de progr.; Exp.IT: Preg. prof.si apt.stud.sup.de l.d.lic.in dom.ec./st.ing.: electr.si telecom., automat./mate-inf./IT(abs.al unei inst.de inv.sup. acred.); cunost.de project manag.(dipl.de part.la ses.de instr.in project manag.);curs de instr.in dom. tehn.geosp.(GIS).Exp.prof.in dom.IT&C: 5 ani exp. prof.in dom.IT&C, dupa abs.stud.univ.;Cont.s.VI.3)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.01.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din proiectul ?Sistem informatic de management integrat al evenimentelor de ordine publica? ? cod SMIS 30263, aprobat prin OMAI nr. 82/29.04.2011, din cadrul Programului Operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Cont.de la sect.III.2.3.): Part.la un pr.de consult.IT, in calit.de exp.coord.al echipei tehn.;un an exp.in dom.test.desist.inf., dov. prin recom.priv.particip.la test.unor solutii implem.cu succes;2 ani exp.in intoc.documen.tehnice ; Exp.prof.spec.: Exp.in config./adm.sist.de op.;Exp.in config./adm.de sist.de clustering;Exp.in config./ adm.sist.de stoc.de date;Exp.in config./adm.sist.de backup;Exp.in proiect.a cel putin unui sistem inform.integrat;Particip.ca arhitect sisteme inform.la cel putin un pr.implem.;Analist de sistem: Preg. prof.: studii sup.de l.d.lic.in dom.ec./st.ing.: electr.sitelecom., autom./mate-inf./IT(abs.al unei inst.de inv.sup.acred.;dipl.de abs.a unor cursuri de instr.in dom.implem./proiect.bazelor de date(ex.: Oracle, SQL, DB2, Database Development, sau echiv.);dipl.sau cert.de abs.a unui curs de instr.pt analiza de business in ved.implem.sist.inf.;curs de instr.in dom.tehn.geosp.(GIS).Exp.prof.gen.: 5 ani exp.prof.in dom.IT dupa abs.stud.univ.Exp.prof.spec.: exp.de 3 ani ca exp.analist, doved.prin part.in cadrul unor pr.ce au vizat furniz.de serv.de analiza(se vor furniza scrisori de ref.din partea benef.pr.); part.intr-o pozitie sim.la un pr.de implem.a unor sol.bazate pe tehn.geosp.(se va furniza recom.din partea benef.);exp.in implem.sist.inf.special., care includ funct.de analiza spatiala a incid./ev.(sa fi participat la elab.unui pr.tehnic pt realiz.unui sistem inf.de analiza spatiala a incid.);resp.pt analiza si document.proces.de lucru ale utiliz. in cel putin un pr.inf.implem., avand ca ob.dezv.unei aplic.software;1 an exp.in lucrul cu instr.CASE sau echiv.;2 ani exp.in dom.adm./imp.de baze de date relat.;particip.in cel putin un pr. pt. proiect./impl. unui sistem cu acop.nat.si cu aprox.3.000 util. , in care sa fi indep. respons. de model.a cerint.sist.inf.;exp.de particip., in cel putin 1 pr., in rolul de exp.teh.pt real.rap.tehnic de ev.a of.in cadrul unor proced.de achiz. publica;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213130219, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 18:50