Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari de servicii - DIRIGINTE DE SANTIER - servicii de supraveghere a lucrarilor


Anunt de participare numarul 29811/27.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVAIN - LIVIU HULEA, Tel.0269/553512, 553572, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari de servicii - DIRIGINTE DE SANTIER - servicii de supraveghere a lucrarilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sat SIBIEL, judetul SIBIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE PRESTARI DE SERVICII , SUPRAVEGHEREA EXECUTIEI LUCRARILOR DE CANALIZARE DE APA PENTRU SAT SIBIEL SI SATATIE DE EPURARE PENTRU SATELE SACEL, SIBIEL, MAG SI FANTANELE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE SUPRAVEGHERE A LUCRARILOR DE EXECUTIE A RETELEI DE CANALIZARE DE APA SIBIEL SI STATIE DE EPURARE PENTRU SATELE SACEL, SIBIEL, MAG SI FANTANELE
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000 si 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU ESTE CAZUL
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL , FONDURI ALOCATE DE GUVERN IN BAZA O.G.NR.7/2006 SI ALTE SURSE ATRASE IN ACEST SCOP PENTRU EXECUTIA LUCRARII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
INDIVIDUAL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.180 SI 181 DIN O.U.G NR.34/2006, DOCUMENTE DI CARE SA REZULTE CA ESTE ATESTAT IN DOMENIU
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT FISCAL ELIBERAT DE MFP SI PRIMARIE SI DIN CARE SA REZULTE CA NU AU OBLIGATII RESTANTE LA BUGETUL DE STAT SI LOCAL VALABIL LA DATA DE 31.O7.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
C.V. SI COPII DUPA ACTELE DE STUDII DE SPECIALITATE CARE DOVEDESC PREGATIREA NECESARA IN DOMENIU
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria primariei , sediul din str.Bai , 200 ron caietul de sarcini si 100 ron taxa participare licitatie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2007 10:00
Locul: sediul primariei oras SALISTE, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE CARE S-AU INSCRIS LA LICITATIE SI CU B.I. SAUC.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SITE-URI INTERNET GUVERNAMENTALE PENTRU INFORMATII PRIVIND : LEGISLATIA FISCALA : WWW.MFINANTE.ROLEGISLATIE INDOMENIUL PROTECTIEI MEDIULUI : WWW.MMEDIU.ROPROTECTIA MUNCII SI CONDITII DE MUNCA : WWW.MMSSF.RO
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, LOC.BUCURESTI, COD 030084, ROMANIA, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 55.72.25, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform o.u.g.nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras SALISTE, Biroul juridic
Adresa postala: localitatea SALISTE, STR.STEAZA NR.9, JUD.SIBIU, Localitatea: SALISTE, Cod postal: 55.72.25, Romania, Tel.O269/55.35.12, 55.35.72, Fax: 0269/55.33.63
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer