Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari de servicii - Servicii de proiectare pentru reparatii capitale la Spitalul de Urgenta Petrosani in vederea acreditarii


Anunt de participare numarul 85181/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: ADINA CSUKOR, Tel.0254.541.432, Email: [email protected], Fax: 0254.543.611, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari de servicii - Servicii de proiectare pentru reparatii capitale la Spitalul de Urgenta Petrosaniin vederea acreditarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani, Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani, Jud.Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect prestarea de servicii privind intocmirea proiectului tethnic, a detaliilor de executie si obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor necesare lucrarilor de reparatie capitala a Spitalului de Urgenta Petrosani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura:
prestarea de servicii de proiectare pentru reparatii capitale la Spitalul de Urgenta Petrosani in vederea acreditarii:
1. intocmire PT, Detalii de executie si obtinerea tuturor avizelor, acordurilor si autorizatiilor necesare efectuarii lucrarii de Reparatii capitale la Spitalul de Urgenta Petrosani in vederea acreditarii, inclusiv intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinerea acestora;
2. asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 842, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 47.700 lei si Garantia de buna executie a contractului in procent de 5% din valoarea contr. fara TVA, cf.Doc. de atribuire;achitab. cont RO41TREZ3685005XXX000028;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Bugetul Spitalului de Urgenta Petrosani, in baza deschiderii de finantare;2. Sume alocate de Ministerul Sanatatii prin Directia de Sanatate Publica a Judetului Hunedoara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, asociere legalizata cf. O.U.G.34/2006;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de inaintare Cerinta obligatorie: Formularul nr. 1-Imputernicire scrisa Cerinta obligatorie: Formularul nr. 2-Declaratie privind participarea la procedura Cerinta obligatorie: Formularul nr. 3
-Declaratii privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr. 4;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu Formularul nr. 5;
-Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor;
-Acord de asociere (in cazul in care la procedura se prezinta o asociatie)Formularul nr. 6
Persoane juridice/fizice romane Se solicita: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si obiectul contractului de servicii, in original sau copie legalizata.
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Persoane juridice /fizice straine - documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: - Fisa de informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon si fax, cod postal, persoana de contact;
- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, minim 800.000 EURO - Formular nr. 7
- ultimul bilant contabil (la 31.12.2008) vizat si inregistrat de organele competente.
NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu princ prestari de servicii in ultimii 3 ani;Exp similara;
-min 5 contr servicii de proiectare, reabilitare cladiri publice, cu cel putin 1 sa fie o unitate spitaliceasca-documente original sau copie legaliz: Contr servicii / formular exp similara;Proces verbal receptie;Recomandare.
-a.)Autoriz pentru proiectare sist de distributie gaze naturale tip EDS;b.)Autoriz pt proiectare instalatii de utiliz gaze naturale tip EDI;c.)Autoriz pt sist de manag al calitatii in dom nuclear, pt activ de proiectare in domeniul nuclear.
-Decl privind efectivelemediialepersonaluluiangajat sialcadrelordeconducere; Decl privind personalul de specialitate resp de indeplinirea contractului;CV personalului de conducere resp de indep contractului;Un nr minim de personal de specialitate obligatoriu angajati proprii, cu contr de munca: a)expert in domeniile A1, A3, B1; b)verificatorpe domeniile A1, A2, A3, B1; c)verificatorpe domeniile Ie, It, Is; d)auditor energetic pt constructii; e)auditor energetic pt instalatii; f)arhitect inreg OAR; g)2 ingineri cu specialitatea constructii, cu vechime de min 5ani in domeniu; h)inginer mechanic vechime min 5ani in domeniu; i)inginer energetician vechime min 5ani in domeniu; j)inginer proiectant licentiat AUTOCAD vechime min 5ani in domeniu; k)inginer instalatii hidraulice vechime min 5ani in domeniu; l)inginer in domeniul electric autorizat gradul IIIA vechime min 5ani in domeniu; m)electrician autorizat gradul IIA vechime min 5ani in domeniu; n)inginer instalatii sanitare vechime min 5ani in domeniu; o)topograf autorizat;copia contr de munca;copia atestat tehnico-profesional+copia legitimatiei;CV personal tehnic de specialitate resp de indepl contr;
-Decl ref la utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echip tehnice de care poate dispune operatorul economic pt indep corespunz a contr;Dovada unei statii totale de topografie in dotare;Certif ISO 9001:2008, original/copie legaliz;Certif ISO 14001:2004, copie conf cu originalul semnat parafat reprez ofertant;Certif OHSAS 18001:1999 sau echiv, copie conf cu originalul semnat parafat reprez ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere: Pn= (pret minim/pretn) x punctajul maxim alocat
2.
Termen de predare
30%
Descriere: Tln = (termen minim/termenn) x punctajul max
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2009 10:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de opertorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: Piata I.C.Bratianu, nr.1 , jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/8810293, Fax: 0258/8810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Str.1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Jud.Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel.0254/541432, Fax: 0254/543611
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2009 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer