Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari de servicii de hranire - nerezervat


Anunt de participare numarul 3610/27.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01784
Adresa postala: STR. T. VLADIMIRESCU, NR.47, Localitatea: Rimnicu Vilcea, Cod postal: 240048, Romania, Punct(e) de contact: ION POPESCU, Tel.0250739601, Email: [email protected], Fax: 0250735673
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari de servicii de hranire - nerezervat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: U.M. 01784 Rm.Vilcea strada Tudor Vladimirescu, nr. 31, Loc. Rm. Vilcea, Jud. Vilcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de hranire pentru efectivele U.M. 01784 Rm. Vilcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea a minim235 pers/zi si max 450/zi care reprezinta: - zile hrana minim 21544 si maxim 57350 zile hrana;
- supliment zile hrana minim 8370 si maxim 20450 zile hrana.
Valoarea estimata fara TVA: 399, 875RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii pana la 30.04.2008 si achizitionarea de noi servicii similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participre 7998 lei, garantia de buna executie in cuantum de 8% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, prin bugetul repartizat Ministerului Apararii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de cazier judiciar si declaratie pe propria raspundere ca nu se gaseste in nici-o situtie din cele precizate la art.181 din O.G 34/2006, cert. ref. la plata imp., taxelor, imclusiv cele locale si contributiilor de asigurari sociale, declaratie privind eligibilitatea, certificat emis de O.R.C. ca are dreptul de practica activitatea care face obiectul licitatiei, certificarea sistemului calitatii SR-EN ISO 9001/2001, autorizatii sanitare pentru punctele de lucru si pentru mijl. de tp. folosite.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf. generale privin cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de cel putin 599812 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec. pe propria raspundere (2 contr. in val. de 199928 lei), 2 rec. din partea unor benef., sit. cu ef. mediu anual al pers., dec. pe propria rasp. ca poseda resursele tehnice si umane necesare prestarii acestui serviciu, asumarea planului de reabilitate a spatiului, doc. edificatoare ca detine cel putin un mij. de tp. autorizat sanitar-veterinar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Factori de evaluare economici
70%
Descriere:
2.
Factori de evaluare tehnici
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2007 10:00
Locul: La sediul U.M. 01784, din str T.Vladimirescu, nr.31, Loc. Rm. Vilcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentantii legali sau persoanele care sunt imputernicite in scris de catre ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantul care omite sa prezinte mai mult de 3 documente din cele solicitate pentru calificare va fi descalificat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Email: www.anrmap.ro, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul juridic al UM 01784
Adresa postala: Str. T. Vladimirescu, nr. 31, Localitatea: Rm. Vilcea, Cod postal: 240380, Romania, Tel.0250739601, Email: [email protected], Fax: 0250735673
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre un contestator despre un cat al unitatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al UM 01784
Adresa postala: Strada Tudor Vladimirescu, nr.31., Localitatea: Rm.Vilcea, Cod postal: 240048, Romania, Tel.0250/739601, Email: [email protected], Fax: 0250/735673
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2007 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer