Licitatie Publica - Contract de prestari de servicii de hranire
Anunt de participare numarul 1494/09.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01225 Pitesti
Adresa postala: str. Trivale, nr. 16 Bis, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110058, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Mihailescu, Tel.0248215900, In atentia: dl. Mihailescu Adrian, Email: [email protected], Fax: 0248214691
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari de servicii de hranire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: U.M. 01225 Pitesti, str. Trivale, nr. 16 Bis, jud. Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de hranire pentru efectivele U.M.01225 Pitesti si unitatile arondate (U.M.01261, U.M.01643, U.M.02405 ).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55511000-5 - Servicii de cantina si alte servicii de cafenea cu clientela restransa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranire a min de 300 pers/zi si max de 700 pers/zi, repr. o cant min de 72053 zile hrana; 39825 suplimente zile hrana si maxima de 241966 zile hrana; 63613 suplimente zile hrana.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 002, 320RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii pina la 30.04.2008 si achizitionarea de noi servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 50000 de lei.Garantia de buna executie in cuantum de 8% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata cistigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat de cazier judiciar si declaratie pe propria raspundere ca nu se gaseste in nicio situatie din cele precizate la art. 181 din O.G. 34/2006.-certificate referitoare la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.-declaratie privind eligibilitatea.-certificat emis de O.R.C. ca are dreptul de a practica activitatea care face obiectul licitatiei.-certificarea sistemului calitatii SR-EN ISO 9001/2001.-autorizatii sanitare(sanitar-veterinare) pentru punctele de lucru unde isi desfasoara activitatea si pentru mijloace de transport folosite
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime privind situatia economico-financiara : cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 10000000 de lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-inf. generale(2 contr. in val de 1900000 lei); -2 recomandari din partea unor beneficiari; -declar. pe propria raspundere ca poseda res. teh. si umane necesare ;
-declaratie ref. la efectiv. med. anual al pers. si al cadrelor de cond. din ultimii 3 ani.-asumarea planului de reabilit. a spatiilor
-doc. edificator ca detine cel putin un mijloc de tp. autorizat sanitar-veterinar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Factori de evaluare economici
70%
Descriere:
2.
Factori de evaluare tehnici
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2007 10:00
Locul: La sediul unitatii contractante din str. Trivale, nr. 16 Bis, Pitesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici prin reprezentantii legali sau persoanele care sunt imputernicite in scris de catre ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantul care omite sa prezinte mai mult de 3 documente din cele solicitate pentru calificare va fi descalificat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe linga Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Email: www.anrmap.ro, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 0300, Romania, Tel.0248219375, Fax: 0248219376
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante (U.M. 01225 Pitesti)
Adresa postala: str. Trivale, nr. 16 Bis, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110058, Romania, Tel.0248215900, Fax: 0248214691
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2007 14:04