Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari de servicii de management aferente proiectului ?PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti?.


Anunt de participare numarul 146112/28.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Oprescu, Tel. +40 248213994, Email: [email protected], Fax: +40 248212166, Adresa internet (URL): http: //www.primariapitesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari de servicii de management aferente proiectului ?PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona servicii de management pentru proiectul ?PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor presta servicii de management aferente proiectului ?PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti?, conform Caietului de sarcini anexat.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica a serviciilor de management aferente proiectului ?PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti? a fost calculata conform cererii de finantare aprobate si a Contractului de finantare nr. 3653/14.02.2013 incheiat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, valoarea cheltuielilor diverse si neprevazuteeste de 0%.
Valoarea estimata fara TVA: 677, 840.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 13.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.457, 84lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile. 9% din valoarea totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertant din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale, bugetul local si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr 7-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.8-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata(Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor ofertelor -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document; Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 9-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr. 10 - Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, astfel cum sunt definite de art. 3, lit. s^2) din O.U.G. nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Tudor Pendiuc- Primar, Iosiv Cerbureanu-Secretar, Elena Tintila Neacsu-Director Directia Administratie Publica Locala, Catalin Andrei Calugaru-Sef Serviciul Administratie Publica Locala, Danut Mihail Teodorescu-Director Executiv Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea-Director Executiv Directia Economica, Mihai Anton-Director Executiv Adjunct Directia Economica, Rina Viorica Boata-Sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu-Sef Serviciul Contabilitate, Tatiana Popescu-Consilier Serviciul Contabilitate, Manuela Rica-Consilier Serviciul Contabilitate, Steliana Voicu-Consilier Biroul Buget, Floarea Stoiculescu-Consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu-Consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita-Director Executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Cornel Stan-Sef Serviciul Tehnic, Dorel Zaharescu-Sef Biroul Investitii, Maria Gava-Inspector Biroul Investitii, Stefan Mihaita Zdrafcu-Arhitect Sef, Marcela Badescu-Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Adrian Oprescu-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mikael Masis Kevorkian-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Alina Stefania Mihai-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Raluca Daniela Marin-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Mihaela Bradeanu-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ramona Elena Cirjan-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marius Ciuculete-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zanfir-Inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Luminita Gabriela Nistorescu-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Fedeles-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marioara Oprescu-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu-Sef Biroul Juridic, Aurelia Pavel-Consilier Biroul Juridic, Camelia Maria Daianu-Sef Serviciul Achizitii, Administrativ, Daniel Constantinescu-Inspector Serviciul Achizitii, Administrativ, Sorin Apostoliceanu-Consilier local, Tiberiu Cristian Avramescu-Consilier local, Iuliu Radu Banica-Consilier local, Moise Ciopleasi-Consilier local, Gheorghe Dinescu-Consilier local, Mircea Dinu-Consilier local, Sanda Cristina Fulga-Consilier local, Florin Gardin-Consilier local, Cristian Gentea-Consilier local, Anitte Michaelle Ionescu-Consilier local, Cornel Constantin Ionica-Viceprimar, Gheorghe Malacu-Consilier local, Silviu Marinescu-Consilier local, Florentin Andrei Mosteanu-Consilier local, Mariean Neacsu-Consilier local, Radu Valeriu Perianu-Consilier local, Marin Preda-Consilier local, Adrian Mihai Prodanel-Consilier local, Mihail Tudor-Consilier local, Dumitru Tudosoiu-Consilier local, Nicolae Valeriu Zarnescu-Consilier local, Laurentiu Marian Zidaru-Viceprimar, Maria Gabriela Zoana-Consilier local- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic- in original sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA(In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);Persoane juridice/fizice straine-Se vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate, documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Cifra de afaceri medie globala, minim 1.350.000, 00 lei. Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012). Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. - Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele mentionate anterior vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.
Completare si prezentare Formularul 11- Informatii Generale
2.Tert sustinator financiar:
Se vor prezenta: (1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(2) Angajamentul ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 7, Formular 8, Formular 10 si Formular 21. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de legislatia in vigoare. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare si prezentare Formularul 11- Informatii GeneralePersoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 7, Formular 8, Formular 10 si Formular 21.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor.
Experienta similara a ofertantului se va demonstra in mod obligatoriu prin prezntarea prestarii de servicii similare celor care constituie obiectul contractului, in baza a maxim 2 contracte, servicii in valoare cumulata de cel putin 677000 lei, fara TVA, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru prestari similare, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului valutar mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Completare si prezentare Formular nr. 12 ? Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Completare si prezentare Formular nr. 13 ? Experienta similara ? Lista prestarilor similare efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita a depunerii ofertelor va fi insotita de certificari de buna executie care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si obiectul contractelor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
In situatia in care prestarile au fost efectuate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare prestarile efectuate in ultimii 3 ani si va avea in vedere doar prestarile efectuate in aceasta perioada. Pentru prestarile efectuate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.
Pentru prestarile similare efectuate, prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anuallei/valuta comunicatde BNR pentru anul respectiv.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul.
2.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Completare si prezentare Formular nr. 14
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere prezentate in original semnate si datate conform Formular nr. 16; Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii (Formular nr. 17). Pentru fiecare din persoanele de specialitate enumerate in continuare necesare indeplinirii obiectului contractului se solicita experienta profesionala demonstrata prin participarea la cel putin un contract similar pe langa cerintele precizate pentru fiecare dintre acestea.
1 Manager de proiect, absolvent studii superioare, cu atestat CNFPA sau echivalent in managementul proiectelor sau diploma de absolvire a programelor de masterat care fac dovada absolvirii modulului de management de proiect sau diploma de absolvire a cursurilor postuniversitare in domeniul managementului proiectelor:
1Asistent comunicare, absolvent studii superioare;
1Asistent achizitii, absolvent studii superioare cu atestat de expert in achizitii publice sau echivalent2Asistenti tehnici, absolventi studii superioare tehnice din care : -asistent 1- specializarea cai ferate , drumuri, poduri;
-asistent 2- specializarea instalatii pentru constructii;
1 Responsabil juridic, absolvent studii superioare juridice.
Pentru membrii echipei se vor prezenta CV (Formular nr. 16) cu declaratie de disponibilitate, diplome studii superioare, atestate (dupa caz), certificate (dupa caz), valabile la data depunerii ofertelor, in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul?de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
Completare si prezentare Formular nr. 15
In cazul unei asocieri, formularulDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si formularul privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii care va fi utilizat pentru contract vor fi completate de liderul asocierii si vor cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract, precizandu-se pozitia pentru care este propus.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Un membru al echipei nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei de personal.
4.Informatii privind asociatiiSe vor completa Formularul nr. 19 si Formularul nr. 10.
5.Informatii privind subcontractantiiSe vor completa Formularul nr. 18 si Formularul nr. 10.
6.Tert sustinator tehnic si profesional:
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 7, Formular 8 si Formular 10. Ofertantul va prezenta si Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala-Formular 22, Formular 24. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.
Standarde de asigurare a calitatii-Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Prezentare, in copie lizibila certificata conform cu originalul de catre reprezentatul legal al ofertantului a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.
In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Prezentare, in copie lizibila certificata conform cu originalul de catre reprezentatul legal al ofertantului a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare si prezentare Formular nr. 12 si Formular nr. 13.Completare si prezentare Formular nr. 14Completare si prezentare Formular nr. 15, Formular nr. 16 si Formular nr. 17 .Prezentare declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor completa Formularul nr. 19 si Formularul nr. 10.Prezentare declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor completa Formularul nr. 18 si Formularul nr. 10.Se vor completa Formular nr. 7, Formular nr. 8, Formular nr. 10, Formular nr. 22, Formular nr. 24.Prezentare, in copie lizibila certificata conform cu originalul de catre reprezentatul legal al ofertantului a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2013 12:00
Locul: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea ? Formular nr. 26. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. In cazul in care ofertantul este IMM va completa o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularul nr.4, dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Pitesti, Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. +40 248213994, Email: [email protected], Fax: +40 248212166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2013 18:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer