Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari de servicii de proiectare Instalatie de comprimare si uscare gaze naturale aferenta depozitului Sarmasel


Anunt de participare (utilitati) numarul 83428/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: STR. GHE. GR. CANTACUZINO, NR. 184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Moise, Tel.0244/503720, Email: [email protected], Fax: 0244/545230, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de prestari de servicii de proiectare Instalatie de comprimare si uscare gaze naturale aferenta depozitului Sarmasel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: localitatea Sarmasel
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de proiectare Instalatie de comprimare si uscare gaze naturale aferenta depozitului Sarmasel .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare=95.000, 00 lei.Garantia de buna executie a contractului 5% din valoarea contractului fara TVA, CF. DOC. DE ATRIBUIRE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, plata facturilor se va face la 30 de zile de la primirea acestora de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare (in original) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data de 30.06.2009 .
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului; sau
Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008.Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor vizat si inregistrat de organele competente .
Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)de minim: 18.000.000, 00 lei.
Ofertantul trebuie sa aiba o lichiditate generala de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta ca cerinta minima, privind experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani (2006; 2007; 2008) a unorcontracte pentru servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri care sa fi avut o valoare insumata de minim 4.800.000, 00 lei.
Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu cel putin 2 recomandari din partea unor beneficiari privind prestarea de servicii similare celor supuse prezentei licitatii.
Ofertantii vor prezenta, obligatoriu urmatoarele:
- un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent ;
- certificare de mediu conform ISO 14.001 sau echivalent;
-certificare a sistemului de management alsanatatii si securitatii ocupationale OHSAS ISO 18001 , sau echivalent .
Ofertantii vor prezenta, obligatoriu urmatoarele acreditari tehnice :
1)-Autorizatie de proiectare ISCIR PT C6-2003 pentru proiecte de montare si /sau reparare a conductelor pentru fluide;
2)- Autorizatie de proiectare ISCIR PT C10/1-2003 pentru proiecte de montare si /sau reparare a conductelor de abur si de apa fierbinte sub presiune;
3)- Autorizatie de proiectare ISCIR PT C4/1-2003 pentru proiecte de montare si /sau reparare a recipientelor stabile sub presiune;
4)-Atestat ANRE pentru proiectare instalatii electrice subterane TIP B;
5)- Atestat ANRE pentru proiectare instalatii electrice TIP C1A;
6)-Certificat de atestare ANRM;
7)-Certificat de autorizare de la Oficiul National de Cadastru;
8)-Autorizatie ANRGN TIP PP;
9)- Autorizatie ANRGN TIP PTR;
10)- Autorizatie ANRGN TIP PDI;
11)-Autorizare efectuare analize privind identificarea, evaluarea si controlul riscurilor de incendiu;
12)-Atestat INSEMEX privind capacitatea realizarii de activitati de proiectare, inspectie si asistenta tehnica la montaj pentru instalatii utilizate in medii Ex.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termenul de prestare al serviciului corespunzator etapei 1 din tema de proiectare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2009 12:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA -SISGN PLOIESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR. EMIL ZOLA, NR.4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Fax: 0244/522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA MEDIAS-SISGN PLOIESTI
Adresa postala: STR. GHE. GR. CANTACUZINO, NR. 184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 1010492, Romania, Tel.0244/503101, Fax: 0244/545230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2009 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer