Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii pentru Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj


Anunt de participare numarul 120674/05.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj
Adresa postala:  Clinicilor, nr 4-6, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400006, Romania, Punct(e) de contact:  Chis Annamaria, Tel. 0264-450034, Email:  [email protected], Fax:  0264-450034, Adresa internet (URL):  www.renaltransplant.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari serviciipentru Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Sediul ICUTR: Str. Clinicilor nr. 4-6 Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de Servicii de Management al Unitatii Sanitare si Administrare a Sistemului Informatic Integrat Infoworld pentru Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj conform documentatiei atasate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
70331100-1 - Servicii de gestionare a institutiilor (Rev.2)
72315000-6-Servicii de gestionare si de asistenta privind retelele de informatii (Rev.2)
72322000-8-Servicii de gestionare a datelor (Rev.2)
72514000-1-Servicii de gestionare a instalatiilor informatice (Rev.2)
79421000-1-Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Durata contractului va fi de 36 de luni.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP.: 4979.999 lei, prin viram bancar sau instr. de garant. emis de o soc bancara sau de o soc. de asigurari 2.GBE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. pe propria raspundere sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;Formularul nr. 2 2. Decl. pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca part. la proced. este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Formular nr. 3.
3.Decl. pe propria rasp. sau alte doc. echiv. din care sa rezulte ca op. ec. ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Formularul nr. 44.Certif. de atest. fisc. emis de Ag. Nat. de Admin. Fiscala ;5. Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor
5. Certif. constatator emis Oficiul Registr. Comertului6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ? copie 7.Fisa de informatii generale-Form. nr. 5
Pt.Persoane juridice/fizice straine: 8.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Fisa de informatii generale- Formular nr. 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Pentru persoana juridica: Declaratie a persoanei juridice cu privire la managerul desemnat si datele acestuia de identificare. Contract munca incheiat intre managerul propus si ofertant.B. Pentru managerul propus: 1. copia actului de identitate; 2.copia legalizata a diplomei de licenta sau echivalente;copia legalizata a diplomei de licenta sau echivalente;3. copia legalizata a documentelor care atesta absolvirea cursurilor de perfectionare in management sau management sanitar ori copia legalizata a diplomei de masterat sau doctorat in management sanitar, economic sau administrativ, organizat intr-o institutie de invatamant superior acreditata, potrivit legii; 4. documente care sa ateste calitatea de cadru didactic sau copie legalizata a certificatului de medic primar, in cazul evaluare ului organizat pentru ocuparea postului de manager din cadrul spitalelor clinice in care se desfasoara si activitate de invatamant si cercetare stiintifica medicala; 5. curriculum vitae; 6. copii ale diplomelor de studii si alte acte ce atesta efectuarea unor specializari, competente/atestate etc. in domeniul managementului sanitar si a managementului de proiecte; 7. Autorizatie de operare si administrare din partea producatorului de software Hospital Manager si Budget Manager ? S.C. InfoWorld S.R.L. BucurestiC. Pentru personalul tehnic de specialitate informatica: 1. Declaratie privind incadrarea cu personal propriu calificat si certificat sa presteze serviciile de administrare si operare sistem informatic Infoworld.Actele cerute in copie legalizata se pot depune si incopii lizibile semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2011 12:00
Locul: Biroul Administrativ al ICUTR str. I. Micu Klein nr. 18 Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310 46 41, Fax:  021 / 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL CLINIC DE UROLOGIE SI TRANSPLANT RENAL CLUJ
Adresa postala:  Biroul Administrativ al ICUTR Cluj, Str. I.Micu Klein nr. 18, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  40006, Romania, Tel. 0264450034, Fax:  0264450034
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2011 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer