Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE PRESTARI SERVICII


Anunt de participare numarul 7615/27.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Mereni (Primaria Mereni)
Adresa postala: com. Mereni, jud. Teleorman, Localitatea: Mereni, Cod postal: 147206, Romania, Punct(e) de contact: Sergiu Stoenescu, Tel.0247450608, Email: [email protected], Fax: 0247450608, Adresa internet (URL): bogdan 78
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE PRESTARI SERVICII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: RAZA LOCALITATII MERENI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INCARCAREA, TRANSPORTAREA SI REPROFILAREA PE ULITELE COMUNALE A 3000 mc DE PIATRA ACHIZITIONATA DE PRIMARIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3000 MC PIATRA
Valoarea estimata fara TVA: 126, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. GARANTIILE SOLICITATE 5.000 LEI RON2.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A LUCRARII ESTE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA SE FACE DIN BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
FORMA JURIDICA PE CARE SA O IA ASOCIEREA GRUPULUI DE OPERATORIECONOMICI CARORA LI SE ATRIBUIE CONTRACTUL: ASOCIEREA SA FIE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. CERTIFICAT DEPLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE
2. CERTIFICAT DE PLATA LA TAXA CATRE BUGETUL CONSOLIDAT AL STATULUI
3. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
4. AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE
5. CERTIFICAT EMIS DE CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE A ROMANIEI
6. STATUTUL FIRMEI
7. BILANT CONTABIL PE ANII 2005 SI 2006
8. CIFRA MEDIE DE AFACERI: 5.000.000, 00 LEI
9. RECOMANDARI
10. EXPERIENTA SIMILARA
11.ASIGURAREA CU PERSONALUL DE SPECIALITATE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI12.ASIGURAREA CU UTILAJE, ECHIPAMENTUL TEHNIC, MIJLOACELE DE TRANSPORT SI ALTE MIJLOACE FIXE PE CARE OFERTANTUL SE ANGAJEAZA SA LE UTILIZEZE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL PE ANII 2005 SI 2006
CIFRA MEDIE DE AFACERI: 5.000.000, 00 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ASIGURAREA CU PERSONALUL DE SPECIALITATE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI2. ASIGURAREA CU UTILAJE, ECHIPAMENTUL TEHNIC, MIJLOACELE DE TRANSPORT SI ALTE MIJLOACE FIXE PE CARE OFERTANTUL SE ANGAJEAZA SA LE UTILIZEZE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: SE VOR ACHITA LA CASIERIA PRIMARIEI MERENI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2007 10:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI MERENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
STANCULESCU BOGDANDONCEA DANIELVOINEA DANSERBAN TUDORINA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL TELEORMAN - SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. INDEPENDENTEI, NR. 22, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140041, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CAILE DE ATAC SE POT EXERCITA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA DESCHIDEREA OFERTELOR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TRIBUNALUL TELEORMAN - SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: ALEXANDRIA, Localitatea: ALEXANDRIA, Cod postal: 140041, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2007 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer