Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de prestari servicii avand ca obiect hranirea efectivelor


Anunt de participare numarul 73555/14.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UNITATEA MILITARA 01249 ARAD
Adresa postala: ARAD, str. CETATII, nr. 1-3, Localitatea: Arad, Cod postal: 310255, Romania, Punct(e) de contact: DIANA ELENA ADRIANA MOLNAR, Tel.0257/280700, Email: [email protected], Fax: 0257/214414, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de prestari servicii avand ca obiect hranirea efectivelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: U.M. 01249 Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 069, 049RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2009=801911 ron, 2010=267138
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituie prestarea serviciului de hranire (categoria 17 anexa 2B cod CPV 55510000-8), in sistem cantina, a personalului militar si civil din 2 unitati militare (denumite in continuare beneficiari), in 2 puncte de lucru din localitatile: U.M. 01249 Arad str. Cetatii nr. 1-3 jud. Arad si U.M. 01191 Lipova str. Detasamentul Paulis, nr. 11, jud. Arad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
asigurarea hranei zilnice pentru aproximativ 380 persoane
Valoarea estimata fara TVA: 1, 069, 049RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2009 pana la 30.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5.341 lei. Garantia de buna executie este de 9% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament in cont deschis la trezoreria statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea ofertantilor se va face conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- certificat de atestare fiscala, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/CCI.
- capacitatea de exercitare a activitatilor profesionale prin prezentarea de certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii-prezentat in original;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara prin: prezentarea fisei de informatii cu date complete, dovada unei cifre de afaceri medii pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent contractului la valoarea de 2.405.733 lei, prezentarea bilantului pe ultimii doi ani, lichiditate generala mai mare 100% si cu tendinta crescatoare si solvabilitate patrimoniala, medie, pe ultimii trei ani mai mare de 30% si cu tendinta de crestere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
capacitatea tehnica si/sau profesionala: dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multor contracte cu o valoare totala echivalenta cu minim 400.955 lei, lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar de servicii, autorizatii sanitar-veterinare pentru punctele de lucru si mijloacele de transport pe care le detine, asigurarea tehnica si de personal cu dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar 51
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2009 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 17 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia este disponibila in SEAP sau poate fi solicitata prin transmiterea unei cereri la adresa de mai sus.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2009 11:00
Locul: U.M. 01249 Arad str. Cetatii nr. 1-3 jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se admite prezenta unui singur reprezentant din partea ofertantilor la sedinta de deschidere avand asupra lor documente de identitate si o imputernicire semnata de reprezentantul legal
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STRAVOPOLEOS nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01249
Adresa postala: str. Cetatii, nr. 1-3, Localitatea: Arad, Cod postal: 310255, Romania, Tel.0040257280700, Fax: 0040257214414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2009 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer